Skip to main content

Hoe kan ik een automatische incasso van KPN stopzetten?

Hallo @Thomas1970 ,

Normaal gesproken kun je dat via jouw bank regelen. Bv via Mijn ING. 

Weet wel dat je daarmee niet jouw abonnement opzegt. Daarvoor moet je bellen met 0800-0402. En dan stopt de automatische incasso ook vanzelf. 


@Thomas1970 andere optie is morgen bellen met 0800-0402 en vragen naar afdeling collections zij kunnen het omzetten naar betaling via acceptgiro echter, ivm duurzaamheid van kpn 1 vd groenste providers ter wereld betaal je wel p/m volgensmij was dat iets van €2.50,- omdat je facturen per post krijgt.


Een acceptgiro @Steve Mnt ? Het gebruik van acceptgiro’s is in de afgelopen jaren sterk afgenomen. Door een besluit van Currence, de producteigenaar van het product acceptgiro, kunnen banken daarom vanaf 1 juni 2023 geen acceptgiro’s meer verwerken.

Acceptgiro stopt over ruim anderhalf jaar - Currence

Blijft over: automatische incasso, de handmatige overboeking of iDEAL.


Een acceptgiro @Steve Mnt ? Het gebruik van acceptgiro’s is in de afgelopen jaren sterk afgenomen. Door een besluit van Currence, de producteigenaar van het product acceptgiro, kunnen banken daarom vanaf 1 juni 2023 geen acceptgiro’s meer verwerken.

Acceptgiro stopt over ruim anderhalf jaar - Currence

Blijft over: automatische incasso, de handmatige overboeking of iDEAL.

Hehe, idd handmatig of ideal ouwe , ik zat even verkeerd

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen.htm#/factuur-en-betalen/ser-admin-factuur-betalen-betaalvragen-productkeuze