Skip to main content

Sinds 27-8-2024 bezig 

Na bezoek monteur bleef abonnement inactief dat is inmiddels geregeld, maar abonnement wordt nu niet automatisch opgezegd bij ziggo.

al meerdere malen de klantenservice gebeld. Er wordt een ticket gemaakt, maar dat heb ik inmiddels al 4x gehoord. De kosten zouden worden vergoed, prima maar hoe sneller hoe goedkoper voor kpn en dan kan ik verder

daarom probeer ik het op deze manier maar eens

zorg aub dat mijn abonnement bij ziggo wordt opgezegd. dank U

mvg

kees

Admin: abonnementsnummer verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @KeesPut 

Opzeggingen en opzeggingen in samenwerking met overstapservice, kunnen helaas niet via de community van KPN gedaan worden.

Om te beginnen zou ik eerst even in contact treden met je oude provider Ziggo, om na te vragen of zei al een melding hebben binnen gekregen vanuit KPN.
Normaal gebeurt dat automatisch nadat je KPN verbinding actief komt te staan, of door de KPN monteur die hiervoor bij je is thuis geweest.

Heeft Ziggo geen melding van KPN binnen gekregen, dan heb je de volgende twee opties:

• Wachten totdat KPN alsnog de melding gaat doen richting Ziggo, waarmee je abonnement bij Ziggo wordt beëindigd. Alleen is het onbekend wanneer dat gaat gebeuren.
  • Zelf je abonnement bij Ziggo beëindigen, en de eindfactuur declareren bij KPN, met daarbij de vermelding dat KPN de overstapservice niet is nagekomen.

Als je er zelf prettig vindt om het bij Ziggo je abonnement zo snel mogelijk te beëindigen, zou ik morgen even bellen met de klantenservice van Ziggo.

Aanvulling: als er sprake is van (telefoon)nummerbehoud, dan Ziggo pas opzeggen als je zeker weet dat je telefoonnummer door KPN van Ziggo is overgenomen.

Bedankt

ik begrijp dat de community hier niet perse voor bedoeld is, maar via de klantenservice ben ik al 1,5 mnd bezig.

ik wil ziggo zelf wel opzeggen maar hoe krijg ik de garantie dat de kosten worden vergoed door kpn? En waar moet ik de factuur dan heen sturen? 

Hallo @KeesPut, wat gedoe zo op deze manier. Normaal is voor dit vragen de community niet helemaal de juiste plek. Uit jouw verhaal begrijp ik echter dat je al meermaals contact hebt gehad met de klantenservice over deze situatie? Zou je jouw community profiel in willen vullen? Dan duik ik er in! 

Het lijkt er op dat het eindelijk gelukt is

bedankt voor de reactie 

Reageer