Skip to main content

Het wijzigen van het bankrekeningnummer voor de automatische incasso werkt (bij mij) niet.

Menupad:  Producten/Mobiel/Persoons- en betalingsgegevens/Wijzigen

Na het invoeren van mijn nieuwe banknummer en Opslaan volgt melding: “Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk”. Dit is al een tijdje zo dus dit moet bij KPN wel bekend zijn. 

Jan A.

Hallo @JanAdr , op een later tijdstip nog eens proberen, lukt het dan nog niet even bellen, 0800 0402, Twitteren of Facebooken.

 


Weer eens geprobeerd, met Edge en met Chrome, sorry het werkt echt niet en dit is al ruim een maand zo. Het nummer 0800 0402 is niet of moeilijk bereikbaar.

Jan A. 


Hallo @JanAdr ,

Dit kan alleen telefonisch geregeld worden als het online niet wil lukken. Maar het is de laatste tijd heel erg druk bij 0800-0402. 

Maar niet de hele dag. Probeer eens meteen om 8.00 te bellen. En zeker op zaterdagochtend is het dan best rustig.  


@JanAdr Is het nog gelukt om deze gegevens aan te passen? Mocht je dit via de app proberen dan kun je altijd even proberen of het via de site wel lukt. Anders kun je toch het beste even bellen met 0800-0402. Als je dan inspreekt: “Ik wil een medewerker spreken” krijg je een collega aan de lijn.


Hallo @JanAdr ,

Dit kan alleen telefonisch geregeld worden als het online niet wil lukken. Maar het is de laatste tijd heel erg druk bij 0800-0402

Maar niet de hele dag. Probeer eens meteen om 8.00 te bellen. En zeker op zaterdagochtend is het dan best rustig.  

@JanAdr 

Is het telefonisch alsnog gelukt ergens vroeg in de ochtend? 


Zoeven weer geprobeerd en het werkt nu perfect! Bedankt voor de reacties en complimenten voor de KPN IT’ers.

JanAdr.