Skip to main content

Het KPN account biedt de mogelijkheid om mijn bankrekeningnr te veranderen. Ondanks herhaaldelijke pogingen blijft het oude banknummer staan. Toen heb ik gebeld, heb netjes met iemand gesproken, het zou geregeld worden. Nu zijn we twee weken later en nog staat het oude bankrekeningnr erin. Geen terugkoppeling gehad.

Wat moet ik in hemelsnaam doen om dit nummer te laten veranderen? Het lijkt wel gemakkelijker om alles op te zeggen en ergens anders een nieuwe abo aan te gaan.

Hoi @Dhr B. te B. . Welkom op het forum.

Dat schiet niet op zo.  Is het een Nederlands bankrekeningnummer?  Wat gaat er precies fout als je het zelf probeert? Krijg je ook een foutmelding?


Ik heb hetzelfde probleem. Ik wijzig het rekeningnummer, krijg geen melding of andere terugkoppeling. Als ik daarna opnieuw inlog staat nog steeds het te wijzigen nummer in beeld.

En dat nog steeds na meerdere pogingen!

Iemand een goede oplossing ?


Zojuist medeweker van kpn aan de lijn gehad, deze heeft het nu gewijzigd. Kreeg wel de mededeling deze wijziging goed in de gaten te houden, omdat zij ook niet zeker was van het systeem dat gebruikt word. Blijkbaar zit het probleem in de administratieve systemen van KPN die niet altijd wijzigingen goed doorvoeren.

 

Hoe slecht is dit !!!