Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Ik vul het nieuwe bankrekening nummer in, en krijg te zien dat de gegevens gewijzigd zijn. Toch blijkt dat er niks veranderd is. Wat ik ook probeer, ik kom elke keer weer terecht in het zelfde vicieuze cirkeltje van een chat robot die me naar mijn kpn verwijst, maar dit blijkt gewoonweg niet te werken!!!!!!

Menselijk contact is blijkbaar onmogelijk. Gaat lekker zo KPN!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Wat zuur zeg dat het niet lukt @RyanR 😑

Zou je het oude én het nieuwe IBAN in z'n volledigheid in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Staat in mijn profiel vermeld. Het gaat om de incasso van Internet en mijn mobiele telefoon.


Bedankt, ik heb zelf ook een poging gewaagd en tot nu toe staat hij goed @RyanR 😊

Ik heb in het verleden wel een keer meegemaakt dat het oude IBAN telkens weer tevoorschijn kwam (net zoals je in je eerste bericht aangeeft) dus ik hou het even in de gaten. Mocht het nodig zijn, dan kan ik verdere actie ondernemen!


Het IBAN staat nog steeds goed @RyanR, dus ik ga er van uit dat het vanaf dit moment goed gaat 🙂


Dank je  😀