Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb via Mobiel.nl een contract van 24 bij KPN afgesloten. Nu ik de eerste factuur zie van KPN vallen mij iets op:

  • Volgens Mobiel.nl betaal ik:
    - € 19,- voor 12 GB
    - € 1,- voor onbeperkt bellen en SMS
    - Hussel korting van € 2,50
    Totaal is dat (exclusief toestel) € 17,50 per maand
  • Op de factuur van KPN kom ik uit op € 20,- dus een verschil van € 2,50 per maand.

Hoe kan dit?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Daaber Heb je meerdere producten van KPN zoals Internet Thuis?

Hussel-korting is namelijk een combinatie-korting die je krijgt als je meerdere producten afneemt.
Mogelijk moet je het mobiel abonnement alleen nog aanmelden, daarvoor kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Goedemiddag,

 

Jazeker, wij hebben internet en bellen thuis. Ik heb het nieuwe mobiele nummer ook toegevoegd. Beide staan wel in het overzicht in Mijn KPN maar geen “Bekijk hier uw voordelen”

Dus voor ik het mobiele contract afsloot bij Mobiel.nl hadden we al internet en bellen.


Dan zal het de eerste factuur ‘gemist’ hebben. Als je het mobiele abonnement nu voor Hussel aangemeld hebt, zal het op de volgende factuur wel rechtgetrokken worden.
Het mobiele abonnement staat wel op hetzelfde adres geregistreerd?


Bedankt weer voor de reactie. Ja, zowel internet&bellen als het nieuwe mobile nummer staan op exact hetzelfde adres. Dus ik hoop dat het op de volgende factuur rechtgetrokken gaat worden maar heb momenteel nog wel mijn bedenkingen daarover omdat het niet zichtbaar is in Mijn KPN…

 


Zorg dat alle benodigde informatie in jouw forumprofiel staat, dan wil een KPN moderator het wel even controleren. Wachttijd 1-2 dagen op een reactie. Of je belt klantenservice op 0800-0402 (gratis).


Goedemorgen @Daaber, ik zie dat inmiddels de extra Husselkorting actief is op jouw abonnement. Op de volgende factuur zal de korting met terugwerkende kracht de korting in mindering gebracht worden. 
 


Goedemorgen @Jeroen_dB ,

Bedankt voor de reactie, ik zie dit inderdaad nu wel onder producten staan.

Ik wacht dan de volgende factuur even af maar heb er weer vertrouwen in.

Dank je wel.