Skip to main content

Beste KPN, 

 

ik heb mijn abbo verlengd en gaat in op 2 september. De eerste mail met het overzicht klopt volledig en betaal ik 25 euro per maand.Echter het contract geeft 32,50 aan en de korting op mobiel staat geen bedrag benoemd. Enkel met een sterretje dat de korting wordt toegepast als je een internet abbo hebt bij kpn. Die heb ik, maar dan ontbreekt het bedrag in het contract en lijkt het net alsof ik 32,50 blijf betalen. Hoe zit dit?? 
groet! Liza

Hallo @Liza Hammond 

 

Het bedrag van die korting vermelden ze niet op het contract omdat het afhankelijk is van het hebben van een Thuis internet abonnement en welke data bundel je hebt, als je die later bijstelt naar beneden dan wordt de korting ook lager.
Op de factuur zal de korting wel vermeld staan.

Zie ook deze pagina: https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm


 

Tevens wordt het niet vermeld omdat het de consument de kans geeft om producten en diensten te beëindigen wanneer KPN eenzijdig zou besluiten met Combivoordeel te stoppen.

Wanneer KPN dit nu besluit, kan je als consument dus nergens aanspraak op maken, geen abonnementen beëindigen etc.

 

(Bron: Aanvullende Voorwaarden > Combivoordeel)


Dank je wel, duidelijk nu! 


Dank je wel, duidelijk nu! 

Top dat de community je gerust heeft weten te stellen dat de korting gewoon van toepassing is 😃