Skip to main content

apparatuur (Experia box onnodig nieuw online gekocht bij de KPN webshop) binnen week terug gestuurd en na 1,5 maand nog steeds het aankoopbedrag niet terug ontvangen.

Vul je forum profiel  in  met je postcode , huisnummer en je klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra het topic aan de beurt is

Ps heb je de barcode van retourzending nog in je bezit

Wil je sneller een reactie dan kun je bellen op nummer 0800-0402 en inspreken dat je een medewerker wil spreken


Bedankt Jimny, ik heb 0402 al vaak aan de lijn gehad maar heb er een beetje genoeg van het hele verhaal steeds opnieuw te moeten vertellen zonder dat er een oplossing uit komt. Daarom probeer hier te vinden hoe anderen dit opgelost hebben. KPN heeft het slecht voor elkaar, je krijgt vrij snel iemand aan de lijn, maar dat is dan ook het enige positieve. Zo moeilijk kan het niet zijn om 128 euro terug te betalen. Begint op internetfraude te lijken. En ja ik heb uiteraard een terugstuur bewijs van PostNL.

  • Mijn vriendin heeft een nieuwe Experiabox v10 besteld op 22 maart 2023.(Was eigenlijk niet nodig zo zou later blijken)
  • Het lukte met geleverde box niet om TV werkend te krijgen en hebben diverse contacten gehad met de klantenservice die uiteindelijk een monteur heeft gestuurd
  • De monteur kwam er achter dat de verkeerde Experiabox was geleverd, een zonder TV (voor bedrijven) en heeft uit zijn auto een nieuwe gehaald en alles werkte.
  • De monteur gaf aan dat mijn vriendin eigenlijk geen nieuwe had moeten bestellen, maar zij wist dit niet. ( hoe moeten wij dat weten?) De monteur gaf aan de box terug te sturen naar de KPN webshop.
  • retour aangemeld en zou binnen twee dagen terugstuurmail krijgen, heeft zij niet ontvangen.
  • Klantenservice gebeld waar de box naar toe terug gestuurd moest worden, antwoordnummer 10119, 24VB Alphen ad Rijn Dit is gedaan op 5 april, PostNL verzendbewijs aanwezig.
  • Na twee weken aankoop bedrag, 128,87 incl BTW nog niet terugontvangen.
  • Gebeld met klantenservice, zou terug gebeld worden, niet gebeurd.
  • Klacht gestuurd. Antwoord hierop op 26 april, contact opnemen met bedrijf CEVA logistics; bedrijf was telefonisch niet bereikbaar.
  • Klantenservice gebeld, CEVA is nu wel bereikbaar, gebeld -wij moesten voor terugsturen van deze Experiabox niet bij CEVA maar bij een ander bedrijf zijn voor informatie en moest het telefoonnummer opgevraagd worden bij KPN
  • KPN klantenservice gebeld, zou terug gebeld worden over telefoonnummer, is niet gedaan.
  • 5 mei weer gebeld naar Klantenservice die mij doorverbonden aan een andere afdeling. Daar kreeg ik iemand aan de lijn die ongemanierd en ongeduldig was, mij constant in de rede viel en steeds maar zei hoe dom het was dat de experiabox besteld was door mijn vriendin. Totaal geen hulp om het op te lossen wat ons heeft doen besluiten weer een klacht te sturen. Deze meneer zit echt op de verkeerde plek.
  • Ik geef u de gelegenheid om mijn aankoop bedrag binnen een week terug te boeken, zo niet dan gaan wij aangifte van internet fraude doen omdat u voorwaarden niet nakomt.
  • Factuurnummer W202383073 KPN webshop.com

Hallo @greasemonkey,

Heb je een experia box gekocht via kpnwebshop.com als zakelijke kpn klant? 


Ben je zakelijke klant? Want de consumenten webshop heeft geen experia boxen. 

http://apparatuurvoorthuis.kpn.com

 

Op de zakelijke webshop staat ook uitgelegd hoe te handelen bij retourneren. 

Hier = https://www.kpn.com/zakelijk/service/bestelling/retourzending-apparatuur.htm

De moderators hier kunnen helaas niets met de webshop en ook niet met zakelijke contracten. 


De retour is 2 dagen na aankoop per email aangemeld voor retour bij de webshop, zoals in de bevestiging van de bestelling stond vermeld. Wij zijn echt helemaal klaar met KPN, wat een waardeloos bedrijf is dit zeg.


Je modem komt van de zakelijke webshop. Je bent hier echter bij het bedrijfsonderdeel voor particulieren/ consumenten. 

Ik adviseer je contact op te nemen met KPN Zakelijk waar die webshop onder valt. 

http://zakelijkforum.kpn.com

0800-0403 .

Succes. Gaat vast goed komen. 


Bedankt Peter, niet te geloven hoe slecht de klantenservice binnen kpn geregeld is…… contant opnemen met zakelijk, daar weer alles voor de 10e keer uitleggen. We zijn er klaar mee. Voor 128 euro opgelicht.