Skip to main content

Ik heb geld teruggekregen van recommerce voor mijn oude toestel maar nog niet de 100 euro voor de inruilactie van kpn.

Goedemorgen @Wen25 en welkom hier op ons forum :)

Wanneer heb je hier precies gebruik van gemaakt? En is er ook iets aangegeven over wanneer je dit bedrag zou ontvangen? Ik heb eigenlijk iets meer context nodig om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen. Heb je hier ook al contact over gehad met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402? Zo ja, wat werd er vanuit daar aangegeven?

 


Een maand geleden ontving ik bericht van recommerce dat ik 220 euro terug zou ontvangen voor mijn oude telefoon. Ik kreeg 120 euro terug en vraag me af waar de resterende 100 euro blijft. In contact met KPN konden ze daar niets over terug vinden en verwezen me terug naar recommerce. 

In een ander forum lees ik nu dat zij (recommerce) wacht op validatie van KPN?

Beetje raar dat de klantenservice daar niets vanaf weet en dat dit zo lang moet duren. Ik lees van iemand anders dat zij na 3 maanden het resterende geld pas ontvingen...


Bedankt voor de toelichting @Wen25!

Zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan duik er dieper in!


update: Nadat ik de factuur van mijn nieuwe telefoon (die ontbrak nog) naar recommerce had opgestuurd ontving ik de resterende €100.

 


update: Nadat ik de factuur van mijn nieuwe telefoon (die ontbrak nog) naar recommerce had opgestuurd ontving ik de resterende €100.

 

Fijn om te lezen @Wen25 en bedankt ook voor het laten weten!