Skip to main content

Vandaag om 13.00 wilde ik in de kpn winkel op de laat in Alkmaar een nieuwe sim kaart vragen, ik moest mijn postcode en huisnummer geven.

Er werd daarna gevraagd om mijn id kaart, ik heb pas gelezen op de AVG dat ik die niet overal hoef te tonen, ik weigerde dit in 1e instantie, door Freek de medewerker werd door de winkel geschreeuwd dat ik dan geen nieuwe sim kaart kreeg, ik toonde mijn id daarom maar om geholpen te worden.

Vervolgens zei hij dat de id niet overeen kwam met mijn id, dit klopte, ik sta echter bij de gemeente met de naam van mijn contract ingeschreven..

De medewerker zei vervolgens wat erg bedreigend overkwam op mij dat ik niet meer naar de kpn winkel op de laat mag komen, anders belt hij de politie voor zijn veiligheid,?? omdat ik eerst mijn id niet wilde laten zien, ik hoop dat U camera beelden heeft van dit incident.

Ik ben niet een makkelijke klant, ik ben kritisch, dit geeft hem echter niet het recht om mij zo bedreigend met politie de toegang tot de winkel te ontzeggen, ik mag van freek wel naar de kpn xl in Alkmaar terwijl hij daar ook werkt.

Ik ben huilend naar huis gegaan, heb mijn naam veranderd van het contract in kpnid,, voel mij bedreigd, en klantonvriendelijk behandeld.

Ik bedreig hem niet en wens zo niet behandeld te worden.

met vriendelijke groet tanja

21-12 om 13.00 kpn winkel laat in Alkmaar


Hoi @bedreigd, welkom op ons forum! 
Bedankt voor je bericht, ik ga dit meteen doorzetten naar onze collega's.

Inhoudelijk kan er verder allemaal weinig over zeggen maar dit is natuurlijk niet de bedoeling zo!
Sorry voor het ongemak.


ongevraagde mail thomas?? kpn

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


We hebben je topics even samengevoegd, op het moment dat je een nieuwe reactie onder een topic krijgt of gementioned word krijg je daar inderdaad een mail van.


Niet netjes gehandeld door de KPN medewerker. Maar het is natuurlijk duidelijk dat het allemaal wel moet kloppen. Op de id-kaart moet gewoon dezelfde naam staan als op het contract. 

Maar misschien kan @Thomas voor een andere sim kaart zorgen?