Skip to main content

Ik wil graag het abonnement van mijn grootmoeder opzeggen wegens het verhuizen naar een zorginstelling, maar met behoud van haar e-mail adres omdat ze dit gebruikt. Naar wat ik begrijp moet dit via de telefoon aangevraagd worden. Helaas zijn de wachttijden nu “langer dan 15 minuten”, dus ik wil graag een terugbelverzoek indienen via deze pagina

Deze knop (te vinden na het selecteren van opzeggen abbonnement) lijkt echter niet te werken. Bij het klikken gebeurt er niks. Ik heb dit geprobeerd op de iPad (Chrome & Safari) en op 2 verschillende desktop PC's met Windows 10 (Chrome & Edge). De knop “Bel ons” stuurt je overigens terug naar de top van de pagina, maar doet daar verder ook niks (laat ook geen nummer zien). 

Bij deze dus mijn verzoek voor het opzeggen met behoud van e-mail, of een terugbelverzoek.

Wat goed dat je je oma hiermee helpt. 

Maar, die knop doet het inderdaad niet! Dát ga ik iig melden.

Zelf zet ik de telefoon altijd op speaker en leg 'm naast me neer. En doe dan gewoon wat ik doe op dat moment. Dan hoor je ook wanneer je de medewerker aan de lijn hebt.

Spreek je via het VRS eerst bijvoorbeeld in “abonnement opzeggen met behoud van e-mail”. ?

Heb je ook al op die pagina “andere manieren om op te zeggen” met “online opzeggen” geprobeerd? 

Als je dan het formulier invult zal je óók teruggebeld worden bij een opzegging (met behoud e-mail). Mogelijk zal de medewerker vragen of oma even aan de telefoon wil komen om het te bevestigen. (dat zou ook bij de andere terugbelmogelijkheid de procedure zijn overigens)

NB de opzegtermijn is altijd één maand. Dus vandaag geregeld; = 17 oktober uitgevoerd


Ik heb geen onbeperkte belminuten, en de ervaring leert dat “langer dan X minuten” vaak nog veel langer kan betekenen. Los daarvan vind ik eigenlijk dat die knoppen gewoon moeten werken! ;) 

Ik ben inderdaad met het inspreken ook bij de opzeglijn terecht gekomen, maar ook daar zijn de wachttijden lang. 
 

Ik zal morgen nog eens naar het online opzeggen kijken. Op haar oude nummer bellen werkt niet meer als dat de normale procedure is, ze is al verhuisd. 


Ik heb geen onbeperkte belminuten

Ik weet niet welk nummer je belde maar kpn heeft het gratis nummer 0800-0402. Al 11 jaar.

Dat is bereikbaar op maa t/m vrij van 8:00 tot 20:00 en zat. tot 17:00.

Overigens: heb je zelf thuis een aansluiting van kpn? Dan is het het goedkoopst, en eenvoudigst, om háár e-mail als extra box (!) aan bij jouw toe te voegen. Je mag/kan 6 e-mailboxen hebben. (en elke box kan ook nog 10 aliassen bevatten, maar zou haar i.i.g. een eigen box geven en geen alias in je eigen e-mail natuurlijk).

Na opheffen van een abonnement gaan de e-mailadressen eerst in quarantaine. Een moderator hier kan de quarantaine van 6 maanden eraf halen opdat jij de box aan kunt maken in je e-mail account bij kpn.

Heeft je oma een andere extensie dan @kpnmail.nl dan eerst de box aanmaken met dat. Vervolgens één alias met de juiste extensie dáárin maken en je moeder kan zelfstandig over dat adres beschikken. Met eigen ww ook.


Los daarvan vind ik eigenlijk dat die knoppen gewoon moeten werken! ;)

Mee eens. Daarom heb ik dat al doorgegeven aan de moderators. En die weer aan de website beheerders.


Al zou die knop wel werken, u zou waarschijnlijk toch niet terug gebeld worden...


Waarom niet, @Nick83 ?


Waarom niet, @Nick83 ?

Ik lees hier op het forum bijna niet anders dan dat KPN niet terug belt.


Ah, okee. Lees het elders nu ook net. 


Ik weet niet welk nummer je belde maar kpn heeft het gratis nummer 0800-0402. Al 11 jaar.

Dank voor het melden iig! En ja, het nummer is gratis, maar de belminuten van mijn eigen abbo worden nog steeds afgetrokken dan 😉 Heb zelf geen vaste telefoon en geen KPN.


Ik weet niet welk nummer je belde maar kpn heeft het gratis nummer 0800-0402. Al 11 jaar.

Dank voor het melden iig! En ja, het nummer is gratis, maar de belminuten van mijn eigen abbo worden nog steeds afgetrokken dan 😉 Heb zelf geen vaste telefoon en geen KPN.

Dat is onzin. Dat zou niet zo moeten wezen. Als dat zo is, dan word het tijd om eens bezwaar te maken bij uw provider. 


het nummer is gratis, maar de belminuten van mijn eigen abbo worden nog steeds afgetrokken dan ;)

Nee. Het maakt niet uit van welke provider je belt. 0800 nummers zijn dan áltijd gratis. Gratis betekent dat het ook niet van een belbundel af gaat. Anders zou het niet gratis zijn.


Hi @Marit1926! Is het gelukt via ons gratis nummer 0800-0402?