Skip to main content

Medewerker klantenservice beledigd vrouw en dochter. Klacht ingediend en ik word op vrijdagmiddag 4/08 gebeld door KPN om deze situatie met spoed op te lossen.  De heer Richard H van klantenservice moest met mij tot een oplossing komen. Alles komt goed gaf hij aan het aan KPN alles gelegen om dit op te lossen kost wat kost vervolgens schuift hij dit door naar een collega omdat hij op vakantie ging. Zijn collega  Bob J belde mij op vrijdag 11/08 waar hij mee aan kwam was niet ok. Ik heb gevraagd om woensdag 16/08 opnieuw contact met mij te leggen.  Ik had inmiddels alles doorgespeeld naar CEO Joost F. van KPN en Ecalatiemanager John B.  Mail is gelezen maar dat is ook het enige wat er gebeurd

Vanmiddag 16/08 belde Bob. J  van KPN en komt aan met hetzelfde aanbod en gaf aan dat KPN Richard H.  (KPN/ Webhelp) andere verwachtingen had gewekt bij mij als klant. Niets van excuus geen enkel sorry, begrip of andere compensatie om tot een oplossing te komen.  Bob J gaf aan mij wel te willen helpen maar hij mocht niets doen.  Hij had moeite om het gesprek te voeren omdat hij zelf liet blijken ook niet blij te zijn met de ruimte die hij kreeg.  Hij gaf aan dat ik altijd kan overstappen dat is toch niet wat je wil als je voor een bedrijf werkt?  Ik zou 3 mobiele abonnementen, Glasvezel en alles moet weghalen. Ik heb vanmiddag weer een mail gestuurd naar Joost F,  John N en Jonne V.  

Dat is heftig het klopt wat je zegt. Dit is niet wat je van Kpn mag verwachten.  De situatie die omschrijft moet echt opgepakt worden. 👎

Mocht je er niet uit komen ik kan helpen deze cache onder de aandacht te brengen. 


Wat verwacht jou nou van dit forum? Hier helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Er staat niet wat het er aan de hand is. 


En wat is precies je probleem dan? Mogelijk kunnen we mee denken maar nu geef je enkel aan dat je contact en mailtjes hebt gestuurd naar verschillende personen van de klantenservice en de KPN CEO. 


Soms is een derde partij nodig om een geschil uit de wereld te helpen:

 

Ik ben het niet eens met de reactie van KPN

Kom je er niet uit met onze klantenservice? Nadat je een klacht hebt ingediend bij onze klantenservice, kun je terecht bij De Geschillencommissie. Een alternatieve manier voor het indienen van een klacht is via het ODR platform. Het platform verwijst je naar een geschillencommissie die je klacht gaat behandelen.

https://www.degeschillencommissie.nl

 


Iedereen die ooit iets voor een klantenservice gedaan heeft weet dat bij beide partijen de redelijkheid wel eens zoek is. Na een nachtje slapen wil het dan nog weleens lukken. En soms is het beter om afscheid van elkaar te nemen.  Nou dat is ook prima. 


Wanneer je als bedrijf contact legt met je klant om het op te lossen dan mag je er ook vanuit gaan dat het gemeend is. 

Mij interesseert het niet wat andere er van vinden dat ik mijn cache hier meld. Ik ben zelf door KPN benaderd om tot een oplossing komen en niet andersom. Medewerker gaf vanmiddag zelf aan wat hij moest communiceren de slap verhaal was. 


Nou leuk dat u er was en veel succes!


Ik snap uw punt er zijn allerlei mensen op dit forum die van alles vinden maar een ding staat bovenaan en dat is een tevreden klant.  Vanuit mijn professie hou ik me bezig met de NPS scores van bedrijven en dit is niet wat je als verantwoordelijke voor je onderneming wil. 

Ik blijf u zaak volgen en kan u eventueel voorzien directe nummers en mailadressen.  Persoonlijk ga ik er vanuit dat KPN erbij u op terugkomt voor excuses en oplossing. Fijne avond. 


...


@Janny Klijn ik twijfel aan uw professionele kwaliteiten. U weet immers helemaal niet wat het geschil is. En toch heeft u een mening. Als ondernemer kan ik u zeggen dat de klant koning is maar niet te koste van alles. Zo ben ik ooit 2 uur gegijzeld in mijn eigen winkel omdat de klant iets wilde wat ik niet waar kon maken. Geloof me die klant is nooit koning geworden. 


Beste Wilfredo, 

Ik nam net kennis van uw topic dit is echt beschamend. Er zitten in een grote onderneming altijd medewerkers die de plank qua klantvriendelijk helemaal mis slaan. Ik zelf heb veel zakelijke abonnementen lopen via de zakelijke markt en daar gaat ook wel een iets mis. Ik hoop dat KPN nog met een oplossing komt.

 

Mvg, Gérard Bakker 


Ik heb dit bericht verwijderd omdat ik er achter kwam dat er iets niet eerlijk gaat in dit topic.


Grappig die punt. Uiteraard is dat niet aan u. 

🤔

 

 


Precies helemaal mee eens. 


Grappig die punt. Uiteraard is dat niet aan u. 

🤔

 

 

Heb het aangepast. 


ik lees dit, maar heb geen idee waar het over gaat. Ik heb niet het idee dat de community hier kan helpen


Het klopt dat niet iedereen precies weet wat er gebeurd is maar iedereen heeft een eigen mening. Ik vraag hier alleen aandacht voor de manier hoe ik behandeld ben. Verwacht hier ook geen oplossing.  Wil het zoveel mogelijk delen.

Groet, Wilfred 


wat heeft een eigen mening te maken met wat er gebeurt is?! Meningen versus feiten is als water en vuur, heeft niks met elkaar te maken. In de titel staat vrouw/kind beledigd, dat is serieus, maar verder geen woord daarover. Alleen maar gedoe over welles/nietes. Ik lees alleen maar frustraties en gelijk willen hebben. prima, maar de community heeft daar verder geen rol in anders dan evt ‘ah gossie toch’ 


Wat u vind Emiel is voor mij niet interessant. Ik ben vrij om te posten wat ik wil. Mij gaat het om de manier. Ik hoef geen gelijk maar ik accepteer niet alles. 


Ik wil graag iedereen helpen en het raakt mij als iemand beledigd wordt. Ik kom op voor normale omgangsvormen. 


Fijn om te lezen dat er sommige mij wel begrijpen en andere niet.  Ik ben al jaren klant en over het algemeen tevreden. 


Wat u vind Emiel is voor mij niet interessant. Ik ben vrij om te posten wat ik wil. Mij gaat het om de manier. Ik hoef geen gelijk maar ik accepteer niet alles. 

ik reageer helemaal niet op jou, je mag alles vinden van de manier, je bent vrij in een vrij land, en je hoeft niks te accepteren. De relatie met de discussie ontgaat mij alleen volledig.


Ok dank Emiel,  ik reageer ook uit mijn gevoel. 


Update: net een goed gesprek gehad met de escalatiemanager. Dit was voor mij meer waard dan wat dan ook. Wilde het ven delen en deze topic afsluiten. 


Mooi zo, ook weer opgelost.