Skip to main content

Medewerker klantenservice beledigd vrouw en dochter. Klacht ingediend en ik word op vrijdagmiddag 4/08 gebeld door KPN om deze situatie met spoed op te lossen.  De heer Richard H van klantenservice moest met mij tot een oplossing komen. Alles komt goed gaf hij aan het aan KPN alles gelegen om dit op te lossen kost wat kost vervolgens schuift hij dit door naar een collega omdat hij op vakantie ging. Zijn collega  Bob J belde mij op vrijdag 11/08 waar hij mee aan kwam was niet ok. Ik heb gevraagd om woensdag 16/08 opnieuw contact met mij te leggen.  Ik had inmiddels alles doorgespeeld naar CEO Joost F. van KPN en Ecalatiemanager John B.  Mail is gelezen maar dat is ook het enige wat er gebeurd

Vanmiddag 16/08 belde Bob. J  van KPN en komt aan met hetzelfde aanbod en gaf aan dat KPN Richard H.  (KPN/ Webhelp) andere verwachtingen had gewekt bij mij als klant. Niets van excuus geen enkel sorry, begrip of andere compensatie om tot een oplossing te komen.  Bob J gaf aan mij wel te willen helpen maar hij mocht niets doen.  Hij had moeite om het gesprek te voeren omdat hij zelf liet blijken ook niet blij te zijn met de ruimte die hij kreeg.  Hij gaf aan dat ik altijd kan overstappen dat is toch niet wat je wil als je voor een bedrijf werkt?  Ik zou 3 mobiele abonnementen, Glasvezel en alles moet weghalen. Ik heb vanmiddag weer een mail gestuurd naar Joost F,  John N en Jonne V.  

Wat verwacht jou nou van dit forum? Hier helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Er staat niet wat het er aan de hand is. 

,,Medewerker klantenservice beledigd vrouw en dochter’’ ! 

De klacht wordt niet serieus genomen en of behandeld.

 

Heb jij dan geen oplossing voor Wilfredo wat hij moet doen betreffende het beledigen van zijn vrouw en dochter door een medewerker ?

 


@jc-1954 Inmiddels in het naar tevredenheid opgelost aldus topicstarter.  En dat is altijd fijn.


@jc-1954 Inmiddels in het naar tevredenheid opgelost aldus topicstarter.  En dat is altijd fijn.

Met mijn ervaring bij de KPN kon Wilfredo heel goed zijn frustratie begrijpen en fijn voor hem dat het opgelost is.


Beste Wilfredo,

Heeft u al uitsluitsel van de escalatie manager.  Ik hoop dat u naast excuses ook gecompenseerd wordt. 

Grt. Gerard


Ik hoop dat u naast excuses ook gecompenseerd wordt.

Wat voor een compensatie verwacht je voor het beledigen van vrouw en dochter?


Het blijkt moeilijker dan gedacht om tot een oplossing te komen.  Afgelopen donderdag de heer J. B gesproken een week eerder was hij heel resoluut dit alles verdiend geen schoonheidsrijs en moet opgelost worden. Ik heb dit ook hier vermeld maar tot op heden laat hij het ook afweten.  KPN werkt met externe partijen die niet altijd de standaard conform de voorwaarden werken die men van hen verwacht.

Ik neem behoorlijk wat diensten af per maand dan heb je als bedrijf toch naar je klant een inspanningsverplichting ook wanneer er onvrede of  een vervelende situatie ontstaan is om dit samen op een nette manier op te lossen. 

 


Ik neem behoorlijk wat diensten af per maand dan heb je als bedrijf toch naar je klant een inspanningsverplichting ook wanneer er onvrede of  een vervelende situatie ontstaan is om dit samen op een nette manier op te lossen. 

Dat geldt uiteraard ook voor abonnees die "gewoon" een abonnement(je) via KPN hebben lopen.


`Beste,

Helaas nog steeds geen oplossing de betreffende escalatiemanager J. B. stelde zich in eerste instantie heel bereidwillig op. Echter een week erna verschool hij zich achter de medewerkers die fout op fout gemaakt hebben in de communicatie. 

Zolang er geen nette oplossing komt blijf ik strijden.

Wilfred 


Leuk dat u het meldt maar tot nu toe weten we nog steeds niet waar het over gaat 😅


Leuk dat u het meldt maar tot nu toe weten we nog steeds niet waar het over gaat 😅

Het gaat over het beledigen van vrouw en dochter door een medewerker van de klantenservice.


Leuk dat u het meldt maar tot nu toe weten we nog steeds niet waar het over gaat 😅

Het gaat over het beledigen van vrouw en dochter door een medewerker van de klantenservice.

Ja ok maar een mens wordt nooit beledigd maar voelt zich beledigd.  


Leuk dat u het meldt maar tot nu toe weten we nog steeds niet waar het over gaat 😅

Het gaat over het beledigen van vrouw en dochter door een medewerker van de klantenservice.

Ja ok maar een mens wordt nooit beledigd maar voelt zich beledigd.  

Ik snap deze redenering maar wil wel graag dat dit gesprek daarmee stopt. Ik denk dat die discussie in dit geval niks toevoegt aan dit topic. 

@Wilfredo is de klacht stopgezet en vanuit onze kant aangemerkt als opgelost?