Skip to main content

Ik werd zonet gebeld door dit nummer

 

zogenaamd kpn maar ze wisten alleen mijn naam. niet eens dat ik glavezel had.

 

Nu willen ze mij een zakelijk "kpn” aanbod doen.

 

Ik neem aan dat dit oplichters zijn maar dan kan ik ze ff aan de lijn houden ;)

Hoi @fubje
Het was in ieder geval niet KPN want hij staat niet op de lijst met veelgebruikte telefoonnummers.

Dat gezegd hebbende kan het wel zijn dat het een partner of iets is die zakelijke contracten verkoopt.
Het natuurlijk altijd verstandig om waakzaam te zijn met dit soort dingen!


Hoi @fubje
Het was in ieder geval niet KPN want hij staat niet op de lijst met veelgebruikte telefoonnummers.

Dat gezegd hebbende kan het wel zijn dat het een partner of iets is die zakelijke contracten verkoopt.
Het natuurlijk altijd verstandig om waakzaam te zijn met dit soort dingen!

Dan zouden jullie dat toch moeten weten. Ik ben gister en vandaag platgebeld door “zelfde” nummer waarbij laatste twee cijfers oplopen vanaf 85. 
 

ook opmerkelijk. Ik zei wat voor producten ik had. Samen zo’n 100 euro pm. En toen vroeg hij de manager erbij om mij een deal te maken. 
 

ik kijk zelf graag scrambait video’s op YouTube dus erg herkenbaar. Helaas gisteren en vandaag mega druk op werk dus kon er niet verder mee. 
 

maar serieus ik was zzper dus ze hebben mijn nummer via KVK. Maar tip aan kpn. Laat geen externe partijen bellen voor contracten of iets. Ik doe zaken met kpn. En als kpn persoonlijk mij belt oké. Maar partijen die nog niet eens weten dat ik al glasvezel heb. Ze zeiden herhaaldelijk dat ze van kpn waren dus ze geven zich uit voor jullie. 
 

Hoop dat jullie en conculegas dat eens aanpakken. 
mik zal morgen ff alle nummers hiermee zetten die gebeld hebben. Wellicht kunnen jullie er iets mee.