Skip to main content

Sinds 1 januari kan ik op eens niet meer bellen vanuit Bonaire. Ik woon deels op Bonaire en deels in Nederland en ik bel heel veel met klanten in Nederland. Het is dus een groot probleem dat ik niet meer kan bellen. Ik bel gemiddeld 500 tot 1000 min met Nederland en het is geen optie om met Whatsapp te bellen. Wat kunnen jullie hier aan doen want het is natuurlijk bizar dat jullie deze functie niet meer voorzien terwijl ik dit al 3 jaar bij jullie afneem. 
Zelfs als  ik een klacht wil indienen moet dit via de telefoon naar jullie. 1,36 euro per minuut is echt niet te doen. 

Ik zou het fijn vinden als iemand mij even zou kunnen bellen om dit te bespreken.

groet

 

Vervelend dat bellen ineens niet werkt. 

Hmm. Zijn die 500 tot 1000 minuten per maand? Dat tikt nogal aan. Heb je voor die periode daar geen Bonaire nummer? 

Bellen vanaf Bonaire kost onderstaand. 

Kpn gaat jou niet bellen. Een kpn moderator zal hier nog komen. Dan is het handig als zoveel mogelijk gegevens en het 06 nummer in je profiel staan. 

https://forum.kpn.com/settings/profile 

Bron: http://kpn.com/buitenland

 


Ik heb ook een bonairaans nummer maar daar kan je niet mee naar Nederland bellen. 

3 jaar lang heb ik het gewoon gedaan met een buiten de EU bundel en nooit een probleem gehad. Hoezo wordt dit opeens geblokkeerd? Ik heb zelf nog meer dan de helft van die bundel open staan. Zelfs 1 euro per minuut is voor mij niet te doen. Misschien moet ik dan maar overstappen naar een andere provider, na 20 jaar is dat natuurlijk wel een beetje zonde. 


Sinds juli 2023 zijn er nieuwe bundels voor een aantal landen, waaronder de Nederlandse Antillen.  

Dit zijn data-only bundels. Bellen en SMS’en doe je nu tegen betaling per minuut/SMS. 


Er zijn sinds half vorig jaar alleen nog data bundels voor de Antillen. 

Sindsdien is het bel tarief zoals ik het al eerder vermeld. 

 heb ook een bonairaans nummer maar daar kan je niet mee naar Nederland bellen. 

Hoe bellen al die Bonairanen naar Nederland?