Skip to main content

Ieder jaar verleng ik mijn internet en tv... Ook dit jaar weer proberen te doen. Prima meneer komt in orde. U zal de eerste maanden 42,50 betalen voor uw pakket en daarna valt u weer in het normale tarief. Ik denk ok weer geregeld. Daarna krijg ik een mail met de bevestiging. Ik denk top. Dag erna krijg ik de melding uw bestelling is geannuleerd want dit betreft een nieuwe aansluiting(was natuurlijk al klant) Ik denk prima ik bel ze weer op. Wederom meneer onze excuses ik ga dit pakket alsnog voor u in orde maken en u krijgt een jaar gratis hbo max. Ik denk super het is opgelost en we gaan weer een jaar verder met kpn. Nooit een mail ontvangen van deze medewerker... Dus denk ik ga weer bellen... En opeens word er gezegd dit kunnen wij niet in orde maken.. de hoogste korting is 10 euro voor 6 maanden. Terwijl me eerst 2 maal aanzienlijk minder is beloofd... 2x is mij beloofd de maand kosten terug te brengen naar 42,50 euro met hbo max een jaar gratis.... En nu opeens kan het niet meer. Wat is dit? Moet ik dan maar overstappen? Want klant behoud en iets doen voor klanten zit er dus niet in. Ik neem anders wel een Ziggo pakketje dan. Er is mij iets beloofd nu wil ik ook dat t waar gemaakt word....

Eigenlijk is het heel simpel.  Die medewerker heeft iets toegezegd wat niet kan. Als de order bij backoffice komt er is teveel beloofd dan gaat het gewoon niet door. Met honderden mensen op de klantenservice moet je dat als bedrijf strak geregeld houden. Er kan u wel een Ferrari toe worden gezegd maar die gaat u ook niet krijgen.