Skip to main content

28 maart 2023 Begin abonnement 
13 februari 2024 - 11:48, 23:54 minuten gebeld 
Eerste telefonische contact genomen om contract te verlengen. Er werd me verteld door een medewerker van de klantenservice dat klanten die een bepaalde periode vorig jaar abo afgesloten hadden (waaronder ik) dezelfde aanbieding kunnen krijgen als dat ze eerder het abo hebben afgesloten. Helaas konden ze op het moment van bellen nog niks ermee omdat die actie er nog zou aankomen en kpn zelf de klanten zou benaderen hiervoor. Zo eindigde het gesprek.


1 maart 2024 - 14:12, 18:36 minuten gebeld 
Medewerker van kpn klantenservice gebeld hoe het nu zit met mijn abonnement en gevraagd over de eerder genoemde actie. Meerdere gesproken en van kastje naar de muur gestuurd en niemand wist iets van deze actie. Helaas. Nou goed, maar genoegen nemen met een iets slechter aanbod, er werd me een redelijk aanbod gedaan en ik dacht klinkt wel oke, dus doe maar ik heb immers al aardig wat tijd erin gestoken en geen zin op dat moment gehad in verdere actie of te switchen van aanbieder. Ze vertelde welke kortingen er gegeven werden en hoeveel t ging kosten, wat er niet verteld werd, was dat het een 2 jarig abonnement zou zijn, toen ik op de mail een overzicht kreeg voelde ik me behoorlijk bezeikt, want het zou behoorlijk veel per maand kosten. Dus direct weer terugbellen;


1 maart 2024 - 14:35, 17:14 minuten gebeld
Aangegeven dat ik me behoorlijk bezeikt voelde nadat een van de medewerkers van kpn me een contract aanbood en alle leuke dingen vertelde maar niet erbij vertelde dat het om een 2 jarig abonnement zou gaan. Nou zoals afgesproken contract zou aangepast worden en een 1 jarig abonnement worden.
Helaas niks mee gebeurd.


17 april - 19:03, 23:13 minuten gebeld
Weer meerdere gesproken van de helpdesk en blijkbaar niet doorgegeven zeiden ze aan de telefoon van het abonnement. Uiteindelijk iemand gesproken die me beloofde dat het goed zou komen. 
Wéér niks mee gebeurd.


24 september- 12:38, 6:46 minuten gebeld 
Gebeld omdat ik al een half jaar gewoon een veel hoger bedrag aan het betalen ben dan afgesproken. Een andere afdeling zou contact met me opnemen, binnen een week.
Hier wéér niks mee gebeurd.

Enerlaatste automatisch incasso teruggeboekt, binnen 2 dagen een mail een herinnering niet betaalde factuur. 
Laatste incasso geblokkeerd voor afschrijfdatum, een zeer korte tijd later brief binnen:
Betaal vóór 23 oktober anders € 20 euro extra incasso kosten.

Als de factuur niet betaald is, krijg je wel heel snel een reactie.

Maakt een topic maken op dit forum meer kans van slagen?

Hoi @Ronny91, welkom op de communitypagina van KPN! Hier helpen vooral KPN klanten elkaar, maar kan een moderator ook meekijken indien nodig.

Laat ik beginnen met dat ik mij je frustratie helemaal kan begrijpen. Zelf ben ik erg van de afspraken: als je iets beloofd moet je het ook nakomen. Dat is bij jou niet gebeurd, en dat kan erg frustrerend zijn. Persoonlijk vind ik de klantenservice - helemaal met complexe vragen - soms ook echt tekort schieten.

Maar goed, daar heb jij niks aan. Wat ik zou doen als ik jou was is via hier een klacht indienen. Deze komt terecht bij de afdeling klantreacties. Zelf kreeg ik toen een aardige mevrouw aan de lijn die écht meekijkt en denkt in oplossingen. Ze kunnen niet toveren, maar denken wel goed mee.

Betaal je factuur wel
Het voelt misschien oneerlijk, maar het incassotraject is een automatisch traject. Die mails en brieven gaan automatisch de deur uit. Als je niet betaald kan je straks met extra kosten zitten, of erger: incassobureau. Die dingen kunnen nooit 100% gecorrigeerd worden achteraf, en dat zou zonde zijn.

Betaal je factuur, maar blijf ook beroepen op de afspraken die telefonisch met je zijn gemaakt.

Ik gok dat ze de log gaan terugzoeken van je eerste gesprek. Dan wordt die persoon gevraagd het in orde te maken, of zijn/haar leidinggevende gevraagd tot een andere oplossing.


Als de factuur niet betaald is, krijg je wel heel snel een reactie.

Dat gaat automatisch. Komt geen mens aan te pas denk ik.

Verder: ik denk dat je geen enkele kans maakt dat er nog iets veranderd. Je zit nu aan die 2 jaar vast. Je zal dat gewoon uit moeten zitten. Alles wat je aan de telefoon besproken hebt kan je niets van bewijzen. Dus dat heeft geen enkele waarde. Je had binnen de 14 dagen meteen moeten annuleren/opzeggen. Na 14 dagen heeft KPN je "in de tang" en doen ze er helemaal niets meer aan.

Er werd me verteld door een medewerker van de klantenservice dat klanten die een bepaalde periode vorig jaar abo afgesloten hadden (waaronder ik) dezelfde aanbieding kunnen krijgen als dat ze eerder het abo hebben afgesloten.

Een selecte groep klanten heeft dit aanbod per mail ontvangen. Klanten die deze mail niet ontvangen hebben konden geen aanspraak maken op deze actie. Op geen enkele manier. Ook niet telefonisch via een medewerker ofzo.


Hallo,

Bedankt voor jullie reacties.

Leuk dat online contactformulier, werkt helaas alleen bij mij niet, ik weet niet hoe dat bij andere zit? 

Zodra je alles invult krijg ik op mijn telefoon en 2 verschillende browsers hetzelfde te zien:
(Op telefoon en op beide browsers ingelogd in MijnKPN)

De server is niet beschikbaar

 

U mag de pagina niet bezoeken

U heeft geen toegang tot deze pagina.

  • Naar informatie over mobiele producten van KPN
  • Naar service
  • Naar inloggen MijnKPN

Ik denk niet dat ik aan het 2 jarig contract vast zit, aangezien ik het bedrag betaal wat ik zou moeten betalen na het eerste contract van 28 maart 2023.

Wat me ontzettend tegenhoud, is wederom een half uur aan de lijn hangen wat weer uitdraait op niks.

We hebben echt alles van KPN, internet en tv thuis en 2 mobiele contracten beide unlimited. 

Bijzonder hoe slecht KPN met haar klanten omgaat, ik heb dit elders nog niet meegemaakt, zoveel beloftes en nog niks geregeld. Zit niet veel anders op dan wederom maar te bellen denk ik dan.
Ik moet dus weer heeel veel moed bij elkaar proberen te verzamelen… 


Hoi @Ronny91, welkom op onze community, dit hoort uiteraart niet zo te lopen! Excuses daarvoor! Ik zie dat Jeff al een link plaatst naar het klachtenformulier, ik denk wel dat dit de beste route is. Voor mij werkt de link op dit moment, als hij bij jou nog niet werkt, kun je dan eens eens een privévenster proberen of vanaf een ander apparaat?

Je kunt hierover ook een terugbelverzoek indienen, mijn collega's kunnen zich dan eerst inlezen en dan bellen ze je.


Reageer