28 maart 2023 Begin abonnement
13 februari 2024 - 11:48, 23:54 minuten gebeld
Eerste telefonische contact genomen om contract te verlengen. Er werd me verteld door een medewerker van de klantenservice dat klanten die een bepaalde periode vorig jaar abo afgesloten hadden (waaronder ik) dezelfde aanbieding kunnen krijgen als dat ze eerder het abo hebben afgesloten. Helaas konden ze op het moment van bellen nog niks ermee omdat die actie er nog zou aankomen en kpn zelf de klanten zou benaderen hiervoor. Zo eindigde het gesprek.
1 maart 2024 - 14:12, 18:36 minuten gebeld
Medewerker van kpn klantenservice gebeld hoe het nu zit met mijn abonnement en gevraagd over de eerder genoemde actie. Meerdere gesproken en van kastje naar de muur gestuurd en niemand wist iets van deze actie. Helaas. Nou goed, maar genoegen nemen met een iets slechter aanbod, er werd me een redelijk aanbod gedaan en ik dacht klinkt wel oke, dus doe maar ik heb immers al aardig wat tijd erin gestoken en geen zin op dat moment gehad in verdere actie of te switchen van aanbieder. Ze vertelde welke kortingen er gegeven werden en hoeveel t ging kosten, wat er niet verteld werd, was dat het een 2 jarig abonnement zou zijn, toen ik op de mail een overzicht kreeg voelde ik me behoorlijk bezeikt, want het zou behoorlijk veel per maand kosten. Dus direct weer terugbellen;
1 maart 2024 - 14:35, 17:14 minuten gebeld
Aangegeven dat ik me behoorlijk bezeikt voelde nadat een van de medewerkers van kpn me een contract aanbood en alle leuke dingen vertelde maar niet erbij vertelde dat het om een 2 jarig abonnement zou gaan. Nou zoals afgesproken contract zou aangepast worden en een 1 jarig abonnement worden.
Helaas niks mee gebeurd.
17 april - 19:03, 23:13 minuten gebeld
Weer meerdere gesproken van de helpdesk en blijkbaar niet doorgegeven zeiden ze aan de telefoon van het abonnement. Uiteindelijk iemand gesproken die me beloofde dat het goed zou komen.
Wéér niks mee gebeurd.
24 september- 12:38, 6:46 minuten gebeld
Gebeld omdat ik al een half jaar gewoon een veel hoger bedrag aan het betalen ben dan afgesproken. Een andere afdeling zou contact met me opnemen, binnen een week.
Hier wéér niks mee gebeurd.
Enerlaatste automatisch incasso teruggeboekt, binnen 2 dagen een mail een herinnering niet betaalde factuur.
Laatste incasso geblokkeerd voor afschrijfdatum, een zeer korte tijd later brief binnen:
Betaal vóór 23 oktober anders € 20 euro extra incasso kosten.
Als de factuur niet betaald is, krijg je wel heel snel een reactie.
Maakt een topic maken op dit forum meer kans van slagen?