Skip to main content

Hallo,

In een artikel op Internet van Totaal TV  staat vermeld dat KPN vaste klanten gaat belonen met 24 maanden tv en internet voor 35 euro. . Ik heb al zeker sinds 2006 een abonnement bij KPN, dus je mag hier toch wel zeker van een vaste klant spreken. Mij vraag is dus nu hoe kan ik in aanmerking komen voor deze beloning?

 

Admin: link verwijderd in verband met de huisregels
 

 

Je kunt het beste morgen bellen met de klantenservice nummer 0800-0402 en dan aangeven dat je een medewerker wilt spreken.

Laat je even weten wat eruit gekomen is


Hier komt u niet voor in aanmerking. Dit geldt alleen voor klanten die een jaar geleden nieuwe klant geworden zijn en waarbij nu hun jaarcontract afloopt. 

Volgens mij... weet niet zeker...


Hier komt u niet voor in aanmerking. Dit geldt alleen voor klanten die een jaar geleden nieuwe klant geworden zijn en waarbij nu hun jaarcontract afloopt. 

Volgens mij... weet niet zeker...

Exact dit, en best krom eigenlijk. De echt vaste klanten krijgen helemaal deze aanbieding niet. Ik heb gebeld maar is niet voor ons, de echte vaste klanten, alleen de klanten die nog maar kort klant zijn (en dus helemaal niet zo vast).

Slechte titel dus gebruikt in die actie...


Echte bestaande klanten die bv nog alles in 1 hebben, worden in de kou gelaten. Slechte service.


Echte bestaande klanten die bv nog alles in 1 hebben, worden in de kou gelaten. Slechte service.

U kunt dat Alles-in-1 abonnement aanpassen naar de nieuwste abonnementsvorm. Mogenlijk is dat goedkoper. 


Vandaag gebeld met KPN, de medewerk gaf aan dat het een pilot is voor 10.000 klanten die in het afgelopen jaar een soortgelijke actie hebben gehad. 

Dus inderdaad de klanten die al veel langer klant zijn hebben geen voordeel. Wel zou iedereen een persoonlijk voordeel krijgen tussen 20 april en 2 juni. Wij hebben vandaag een mailtje gehad dat wij het plus pakket gratis krijgen. Echter hadden we dit al ivm meerdere mobiele abonnementen op ons adres. Dus allemaal weer een wassen neus helaas.


Per 1 juni loopt mijn contract af. Ik ben benieuwd of ik benaderd wordt door KPN anders wordt het doei KPN. Gaan we ergens anders shoppen.


Uw contract loopt niet af maar wordt maandelijks opzegbaar.  U kunt eventueel bellen met de klantenservice 0800-0402 en vragen of er mogelijkheden zijn voor korting.  Overigens is dat meestal niet het geval. Als u het gedoe niet erg vindt en kwaliteit niet uitmaakt dan is overstappen de beste optie.


Per 1 juni loopt mijn contract af. Ik ben benieuwd of ik benaderd wordt door KPN anders wordt het doei KPN. Gaan we ergens anders shoppen.

Hallo @Lawaaipapagaai houd dan wel rekening met een maand opzegtermijn.

Als je contract per 1-6-2023 afloopt kun je nu al opzeggen en ben je per 9-6-2023 vrij.

Maar bel dan nu gratis eerst even met 0800 0402 voor mogelijke aanbiedingen en kun je blijven.

Succes.

 


vandaag bezoek gehad van een ziggo medewerker die had een aanbieding waar de meeste vaste KPN klanten zoals ik wel oren naar hebben.

1000 mb internet

ziggo sport compleet waar volgend jaar onze Olaf weer te beluisteren is

80+zenders 

interactief

plus 9 maanden 

+een aantal dingen meer 

hierdoor ga ik toch twijfelen om kpn goodby te zeggen


@Eduardje49 hier op het forum wordt niets met prijzen gedaan.  Bel de klantenservice 0800-0402. Wellicht hebben ze voor jou een leuk aanbod. 


helaas krijg hetzelfde antwoord als sommige van ons maar deze ging nog iets verder kreeg als antwoord,

DAN GA JE TOCH ERGENS ANDERS fijn als je zo een antwoord krijgt


KPN wil liever van hun langdurige klanten af. Want die lopende contracten kost dit bedrijf geld. Klant is dus zeker niet koning bij KPN.

KPN heeft haar vaste klanten met mooie beloften, een glasvezelaansluiting binnenshuis te laten aansluiten, gepaaid. Maar die voordelen krijg je niet, als de aansluiting er eenmaal zit. Je kan je totale abonnement omzetten naar een uiteindelijk duurder abonnement. 
Dus om duurzaam te kunnen internetten via de glasvezelkabel gaat zeker niet op voor vaste klanten. Dus advies lekker op koperkabel blijven internetten. Is niet duurzaam en kost KPN geld. Maar daar kiezen ze bewust voor. De duurzame  reclame filmpjes zijn dus een farce vanuit KPN.

 


Mijn ervaring is toch echt anders. Ik ben al heel lang klant en zou met mijn oude abonnement per medio juli 2023 ruim meer gaan betalen dan via de huidige propositie met KPN TV+. 
 

Daarom vorige week gebeld met 0800-0402. Resultaat is een lagere prijs, een hogere internetsnelheid en ook nog een tijdelijke korting. Wel weer een nieuw jaarcontract, maar dat is niet erg. 


@Frederiko maar er is helemaal geen verschil in prijs tussen koper en glasvezel dus hoe kom je daar nou toch bij?? Het enige wat kpn veranderd is de drager!! Dus een ander kabeltje!!


@Joep1965 Ik heb gisteren contact gehad met KPN, om mijn abonnement naar glasvezel om te zetten. Mijn abonnement moest hiervoor omgezet worden en voor Spotify premium, wat nu gratis is moest ik gaan betalen. Al met al werd mijn abonnement €10,- duurder. Ja de eerste 3 maanden wilde KPN mij tegemoet komen, door het abonnement met €10,- te verlagen. Dat is natuurlijk een sigaar uit eigen doos. Dus dat is antwoord op jouw vraag hoe ik er bij kom😉


Hoe heet het abonnement dan wat je nu hebt?? Het moet dan echt al 15 jaar oud zijn.


@Joep1965 Ik heb gisteren contact gehad met KPN, om mijn abonnement naar glasvezel om te zetten. Mijn abonnement moest hiervoor omgezet worden ...

Dat klopt niet. U heeft nu een Alles-in-1 Standaard of Premium abonnement. Klopt dat?

Ten eerste: met dat abonnement kunt u gewoon glasvezel hebben. Nergens voor nodig om dat aan te passen.

Ten tweede: u betaalt daar nu zowat 80 euro voor. Klopt dat? En u heeft 100 mbit internet, 2 tv ontvangers, Spotify en telefonie? 

Met het nieuwe TV+ abonnement word dat:

Als u geen mobiel abonnement heeft bij KPN krijgt u de Entertainmentkorting en het gratis Pluspakket niet. En er zou nog 2 euro bij moeten voor telefonie als u dat voort wilt zetten.


@Nick83

Het klopt dat ik Alles-in-1 Standaard heb. En hier betaal ik €78,- inclusief voor. Verder heb ik 2 mobiele abonnementen bij KPN lopen. Ik werd gisteren telefonisch, door een net begonnen medewerker geholpen. Hij ging uiteindelijk in overleg met een collega, omdat hij er zelf niet meer uitkwam. Uiteindelijk kreeg ik het antwoord, dat hij mij verkeerd voorgelicht had over korting en ik juist meer moest gaan betalen voor Spotify premium. Dus dat! Maar vandaag ga ik nogmaals contact opnemen, met de door jou bovenstaande nieuwe abonnementsuitleg. Aanvullend heb ik nog Digitenne. Hier moest ik ook voor gaan betalen. Ik heb verder maar 1 TV-box. Een vast gratis telefoon abonnement. Gebruik ik al lang niet meer! Dus mocht eraf. En 2 mobiele abonnementen. Maar die worden apart gefactureerd. 

Nick bedankt voor uitleg nieuw abonnement.  Met deze informatie neem ik vandaag wederom contact met KPN op en laat jullie hier het resultaat er van weten.

 


Gebruikt u gratis ESPN? Want dat kan bij uw huidige abonnement: het gratis Pluspakket omruilen voor gratis ESPN. 

Bij het nieuwe abonnement kan dat niet meer. Als u dan toch ESPN wilt, dan kan dat eventueel spelbreker zijn.


@Nick83

Het klopt dat ik Alles-in-1 Standaard heb. En hier betaal ik €78,- inclusief voor.

Ik vermoed dat de inflatiecorrectie hier nog niet bij zit. Volgende factuur zal wel hoger zijn...


@Nick83

Het klopt dat ik Alles-in-1 Standaard heb. En hier betaal ik €78,- inclusief voor.

Ik vermoed dat de inflatiecorrectie hier nog niet bij zit. Volgende factuur zal wel hoger zijn...

Vanmorgen wederom contact gehad met KPN. Ik had nu iemand aan de telefoon die mij goed geholpen heeft. Niks geen kwaad over de pas begonnen medewerker die ik gisteren aan de telefoon had en nog geen ervaring had. Maar wel heb ik bedenkingen bij de ervaren collega die hij heeft geraadpleegd en zich er met een Jantje van Leiden heeft afgemaakt.

Nick ik heb nu een contract, met de voorwaarden, zoals jij mij die eerder hebt laten weten. Dus €64,99! Hier ben ik content mee en dus dank voor jouw hulp!


@Nick83

Het klopt dat ik Alles-in-1 Standaard heb. En hier betaal ik €78,- inclusief voor.

Ik vermoed dat de inflatiecorrectie hier nog niet bij zit. Volgende factuur zal wel hoger zijn...

Klopt €4,- meer zou dat worden volgende maand!


Ik ben een week geleden overgestapt van Ziggo naar KPN. Ik ben hier heel blij mee, want bij Ziggo kon ik maar maximaal 2 televisies verbinden, en bij KPN 3 televisies, en met perfect beeld. Ik betaalde bij Ziggo 90 euro en zou vanaf 1 juli  maar liefst 97 euro gaan betalen voor een gemiddeld pakket. Nu betaal ik door de aanbieding bij KPN de eerste 12 maanden slechts 47 euro (contract van 24 maanden). Ik heb nu ook sneller internet. Ik heb wel geleerd dat het loont om rond te kijken naar aanbiedingen. Vaste klanten zijn meestal de klos, want het is voor de meeste bedrijven belangrijk om nieuwe klanten binnen te halen. Ze zouden beter hun best moeten doen om vaste klanten aan boord te houden. De komende 24 maanden ben ik in ieder geval een blije klant van KPN. Daar twijfel ik niet aan.


Ik heb zojuist ook met KPN gebeld met de melding dat ik als trouwe klant (sinds 2014) ook graag de actie van nieuwe klanten (Philips tv twv 500,-) zou ontvangen.

Dat bleek de telefonist niet te kunnen. Precies op het moment dat de klantenservice zou sluiten kwam hij op het idee dat ik hiervoor wellicht bij “de afdeling opzeggen” zou moeten zijn maar dat die helaas niet meer bereikbaar zijn en dat ik het morgen nog maar eens zou moeten proberen…

Hij kon alleen maar instemmen dat ik beter nieuwe klant kan zijn...

Zoals een trouwe klant hoort te doen ga ik niet zomaar weg, maar ga ik zijn advies opvolgen en morgen nog maar eens proberen.
Mocht dat niet baten ga ik zijn advies opvolgen om nieuwe klant te worden, wellicht dat ik dan later weer ‘nieuwe klant’ bij KPN kan worden.