Skip to main content

Hallo,

In een artikel op Internet van Totaal TV  staat vermeld dat KPN vaste klanten gaat belonen met 24 maanden tv en internet voor 35 euro. . Ik heb al zeker sinds 2006 een abonnement bij KPN, dus je mag hier toch wel zeker van een vaste klant spreken. Mij vraag is dus nu hoe kan ik in aanmerking komen voor deze beloning?

 

Admin: link verwijderd in verband met de huisregels
 

 

Die tv ga je nooit krijgen @Gerwin23 maar wellicht wat korting. 2.5 miljoen vaste klanten een tv geven is te duur.


Ik heb zojuist ook met KPN gebeld met de melding dat ik als trouwe klant (sinds 2014) ook graag de actie van nieuwe klanten (Philips tv twv 500,-) zou ontvangen.

Dat bleek de telefonist niet te kunnen. Precies op het moment dat de klantenservice zou sluiten kwam hij op het idee dat ik hiervoor wellicht bij “de afdeling opzeggen” zou moeten zijn maar dat die helaas niet meer bereikbaar zijn en dat ik het morgen nog maar eens zou moeten proberen…

Hij kon alleen maar instemmen dat ik beter nieuwe klant kan zijn...

Zoals een trouwe klant hoort te doen ga ik niet zomaar weg, maar ga ik zijn advies opvolgen en morgen nog maar eens proberen.
Mocht dat niet baten ga ik zijn advies opvolgen om nieuwe klant te worden, wellicht dat ik dan later weer ‘nieuwe klant’ bij KPN kan worden.

 

 

Hallo @Gerwin23 , het lijkt me sterk dat afdeling opzeggen deze aanbieding aan u kan geven. Ik geloof wel dat deze afdeling inderdaad meer kan betekenen voor u mbt korting. Deze nieuwe tv is geloof ik echt uitsluitend voor nieuwe klanten. Het is uiteraard het proberen waard maar blijf vooral pessimistisch. Wie weet kunnen ze iets anders voor u betekenen.


en ik dacht gehoord te hebben dat je eerst een volledig jaar geen klant bij kpn mag zijn om van die aanbieding gebruik te kunnen maken. 

en aangezien de massa dat niet doet, is kpn lachende derde en wij vaste klanten l*letje rozenwater


en ik dacht gehoord te hebben dat je eerst een volledig jaar geen klant bij kpn mag zijn om van die aanbieding gebruik te kunnen maken. 

Dat heb je dan niet goed gehoord😏

 

 


Hier komt u niet voor in aanmerking. Dit geldt alleen voor klanten die een jaar geleden nieuwe klant geworden zijn en waarbij nu hun jaarcontract afloopt. 

Volgens mij... weet niet zeker...

Dit klopt volledig. Ook zie ik dat er toch steeds nieuwe mensen aanhaken. Daarom sluit ik dit topic. De vraag in het topic is namelijk reeds beantwoord. 

Korting voor nieuwe klanten is korting voor nieuwe klanten. KPN doet z'n best om daarnaast zoveel mogelijk te doen om KPN ook aantrekkelijk geprijst te houden en wat voor bestaande klanten te doen. Dit onder andere door acties voor bestaande klanten, kadootjes en permanente kortingen voor mensen die meerdere diensten blijven afnemen. Net als andere telecomproviders geeft KPN een welkomstkorting als je nieuw klant wordt