Hallo @Svd2405 ,
Ik heb vorige maand met jullie klanten service gebeld.
Ik heb voor niks een uur in de wacht gestaan. Moest daar a een klacht indienen omdat er een foute factuur is gestuurd.
Hier kun je daarvoor verder niet geholpen worden.
Je kunt dan het beste een andere methode kiezen voor contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.
Bedankt voor je reactie @Noordzee
Anno 2024 vreemd dat je niet een mail kan sturen naar een klanten service. Of op een portaal schriftelijk iets in kan dienen.
Deze terugbellende weg heb ik vorige keer gevolgd en was toen 1 uur (wachten op iemand die mij verder zou kunnen helpen.) verder toen mij werd gemeld: je moet een klacht indienen.
En voor een klacht indienen moet je weer bellen.
Dit zodat ik mijn klacht niet kan inzien. Deze staat niet gemeld in mijnkpn portaal.
Dikke kans dat het verhaal nu weer opnieuw uitgelegd moet worden aan de telefoon.
Gewoon zeer frustrerend.
Ik ben heel tevreden over de dienst die ik afneem. Daarom heb ik verlengd, maar deze manier van werken is niet echt meer van deze tijd.
Zo frustratie van me af getyped. We gaan de molen maar weer in…
OK @Svd2405 ,
Bedankt voor je reactie @Noordzee
Deze terugbellende weg heb ik vorige keer gevolgd en was toen 1 uur (wachten op iemand die mij verder zou kunnen helpen.) verder toen mij werd gemeld: je moet een klacht indienen.
Gezien jouw reactie geef ik jou dan deze tip:
Je kunt altijd het klachtenformulier invullen indien je dit wenst.
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm