Skip to main content

Na installatie van internet, 1000mb fiber, bleek dat ik in mijn werkkamer slechts 46 tot 64 mb wifi ontving.

KPN gebeld en kreeg advies om wifimanager aan te schaffen via de site voor € 50 euro. Kon site niet bereiken. Twee of driemaal helpdesk gebeld kreeg advies naar KPN winkel. Deze kon mij niet helpen wifimanager € 100.  Terug naar huis en helpdesk gebeld. Na driemaal doorverbonden en drie kwartier aan de lijn een medewerker gesproken alles uitgelegd. Hij had de oplossing wifimanager bestellen via hem en hij zou zorgen dat ik de rekening van € 100 zou krijgen met een creditnota van € 50. U begrijpt het al de rekening van € 100 gekregen en de creditnota NIET. Weer telefonisch contact opgenomen en met wachttijd een gesprek gehad van 50 minuten. Resultaat de desbetreffende medewerker waar de afspraak mee was gemaakt was bezig. MAAR geen nood ik werd teruggebeld. Nu na 24 uur gewacht te hebben weer naar de helpdesk gebeld en het verhaal was nog steeds hetzelfde. En dat na in totaal zeker drie en een half uur telefoneren en een rit van 60 km vv naar de KPN winkel. Helaas kom ik tot de conclusie dat voor mij de KPN een onbetrouwbare partner is. Zeer teleurstellend dus. 

Wat een gedoe allemaal @Veel beloven en NIETS geven . Heeft u de gebruikelijke factuur ook al gehad? Credits gaan via de maandelijkse factuur namelijk. 


Goedenavond @Veel beloven en NIETS geven. Ik ben benieuwd hoe dit afgelopen is en of je nog hulp nodig hebt?

In de regel is het inderdaad zo, dat als wij een creditbedrag verwerken, dit automatisch meegenomen wordt op een volgende factuur. Wij kunnen checken of het creditbedrag ingevoerd is.
Dit kan op één van de volgende manieren:

  1. Telefonisch via 0800 0402. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.
  2. Via ons.
    Vul jij dan jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt?

We kijken het graag voor je na!