Skip to main content

Ik heb sinds dit jaar alles overgedaan naar KPN. Internet/tv, 2x mobiel abonnement. Eerste mobiel abonnement afsluiten verliep al stroef. Uiteindelijk opgelost maar wel 2x aansluitkosten moeten betalen maar werd mij gezegd dat een hiervan zou komen te vervallen en dat ik dit geld weer terug zou krijgen. Helaas heb ik hier nu al 3x voor gebeld en nog steeds geen geld gezien terwijl mij steeds word verteld dat dit volgende maand word verrekend op de factuur.

Daarnaast ten tijde van afsluiten een voucher gehad met een tegoed bon van 50 euro bij een lokaal restaurant. Hierop was vermeld dat bij het telefonisch afsluiten van abonnement deze toegestuurd zou worden. Nooit gebeurd is allemaal moeilijk en weet niemand iets van. 
voor elk abonnement bij kpn krijg je 5 euro entertainment korting. Na het afsluiten van het derde contract krijg ik nog geen extra korting.

ik ben er ondertussen een beetje klaar mee. Ik moet haast maandelijks bellen en er is nog 0.0 geregeld.

valt mij zwaar tegen

Beste @Huisje 57 

Heeft u de aanmelding voor KPN hussel gedaan?

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Verder kunnen medewerkers kijken wat er is afgesproken en dit eventueel met terugwerkende kracht oplossen als dit in de systemen staat. Vul hiervoor u profiel in zodat een medewerker kan meekijken.

O ja, u krijgt eenmalig 5 euro korting en niet opgesteld 15 euro voor alle abbonementen. Wel zou eventueel een korting van het abbonement gelden per toestel.


Dus ik kan niet per abonnement een korting ontvangen op een product zoals spotify family en 5 euro korting op het pluspakket?

Daarnaast klopt voor het nieuwe mobiele abonnement wat per eind november is ingegaan de prijs op de factuur niet met de abonnement prijs (19,50 op factuur tegenover 15 ) ik ben niet snel de weg kwijt. Maar ik vind het werkelijk een groot zooitje ondertussen. Die terugwerkende kracht heb ik nu al 3x telefonisch toegezegd gekregen maar blijkbaar is dat nogal lastig om daadwerkelijk uit te voeren. 


Als u alles afneemt is het pluspakket gratis en kunt u korting op een ander pakket krijgen. Verder is een mobiel abbonement ook voorzien van extra korting maar dit bedrag varieert van 2.50 euro tot 7.50 euro per abbonement. Als u de hussel activeert zoals de link aangeeft krijgt u meer voordelen dus. Verder kan een medewerker zien wat er is afgesproken want logs worden door medewerkers gemaakt na aanleiding van een telefoongesprek.

 


Ik heb al vanaf afsluiten abonnement een spotify family als extra optie. Maar daar heb ik ook nog nooit de 5 euro korting voor ontvangen. Aangezien dat mijn enige entertainment is geweest. Totdat ik pluspakket afsloot toen kreeg ik 5 euro korting. Kortom.. met voorgaande antwoorden kan ik net helemaal niks.. behalve dat ik alleen maar meer gefrustreerd raak. Aangezien bellen tot op heden geen resultaat heeft opgeleverd had ik gehoopt dat via deze weg er eens wat actie ondernomen zou worden.. 


De medewerkers kunnen meekijken en daarvoor kunt u het profiel aanvullen. Dit kan twee dagen duren. Verder leg ik u aan de hand van u verhaal uit dat dubbele korting niet bestaat  en welke stappen u moet nemen om hussel korting te krijgen. Heeft u daar toen wel voor aangemeld. Sommige klanten niet en vandaar mijn bericht. Wij als klanten proberen ook mee te denken en mocht dat niet lukken, dan kan een medewerker bijspringen. In deze casus ook wenselijk.


Hallo @Huisje 57, welkom! Ik zie dat @Jeroen Ruiter al één en ander heeft uitgelegd, heel fijn.

Beste @Huisje 57 

Heeft u de aanmelding voor KPN hussel gedaan?

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Verder kunnen medewerkers kijken wat er is afgesproken en dit eventueel met terugwerkende kracht oplossen als dit in de systemen staat. Vul hiervoor u profiel in zodat een medewerker kan meekijken.

O ja, u krijgt eenmalig 5 euro korting en niet opgesteld 15 euro voor alle abbonementen. Wel zou eventueel een korting van het abbonement gelden per toestel.

Als u alles afneemt is het pluspakket gratis en kunt u korting op een ander pakket krijgen. Verder is een mobiel abbonement ook voorzien van extra korting maar dit bedrag varieert van 2.50 euro tot 7.50 euro per abbonement. Als u de hussel activeert zoals de link aangeeft krijgt u meer voordelen dus. Verder kan een medewerker zien wat er is afgesproken want logs worden door medewerkers gemaakt na aanleiding van een telefoongesprek.

Wat Jeroen zegt, klopt. Je kunt maar één keer Entertainmentkorting krijgen. Daarnaast krijg je andere Husselvoordelen wanneer je meerdere abonnementen van KPN combineert. Ik begrijp dat dit bij jou niet helemaal goed gaat. Ik kijk daarom graag even met je mee. Ik heb dan wel wat meer informatie van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Ik heb de gegevens aangevuld.

ik snap dat ik geen 15 korting krijg maar enkel eenmalig de 5 euro. Maar waarom heb ik bijvoorbeeld de eerste 3 maanden geen entertainment korting gekregen terwijl ik wel een spotify abonnement had (telefonisch contact over gehad niet opgelost). 
 

Ook heb ik ondertussen al 3x moeten bellen omdat jullie 2x aansluitkosten hebben gerekend bij het tegelijk afsluiten van mobiel en tv/internet abbonement. Word mij vervolgens verteld dat het deze maand op de factuur word verrekend maar ook dat is tot op heden geen succes. 

Dan heb ik sinds vorige maand een 2e mobiel abonnement afgesloten tegen 15euro p/maand. Krijg een factuur van 19,50. Snap ik ook niets van.

En als laatste opmerking is mij bij het afsluiten van het tv/internet abonnement een voucher/tegoedbon van 50 euro belooft, hier werd lokaal mee geflyerd, maar ook dat is een loze beloften.

kortom het verloopt allemaal behoorlijk stroef. En ik ben er klaar mee dat ik er zoveel tijd en moeite in moet stoppen.

 


Ik heb de gegevens aangevuld.

Bedankt, hiermee kan ik voor je op onderzoek uit!

ik snap dat ik geen 15 korting krijg maar enkel eenmalig de 5 euro. Maar waarom heb ik bijvoorbeeld de eerste 3 maanden geen entertainment korting gekregen terwijl ik wel een spotify abonnement had (telefonisch contact over gehad niet opgelost). 

Entertainmentkorting op jouw KPN Internet (en TV) abonnement krijg je wanneer je KPN Internet, TV en Mobiel combineert én je één van de Entertainmentopties afneemt. Volgens mijn gegevens heb je op 16 augustus het Pluspakket aangezet. Daarmee voldoe je aan de voorwaarden voor Entertainmentkorting. Deze ontvang je ook per 17 augustus. Spotify zie ik echter niet in jouw abonnement terugkomen. Ik zie wel Online Aankopen op jouw factuur. Is dit toevallig Spotify? Je krijgt hiermee echter geen Entertainmentkorting. Die krijg je echt alleen als je Spotify Premium in het KPN abonnement hebt.

Ook heb ik ondertussen al 3x moeten bellen omdat jullie 2x aansluitkosten hebben gerekend bij het tegelijk afsluiten van mobiel en tv/internet abbonement. Word mij vervolgens verteld dat het deze maand op de factuur word verrekend maar ook dat is tot op heden geen succes. 

Ik zie inderdaad dat je KPN Thuis en Mobiel op hetzelfde moment had willen bestellen, zodat je maar één keer aansluitkosten hoeft te betalen, want je betaalt deze per bestelling en niet per abonnement. Ik lees in de notities echter dat er een storing was, waardoor de beide abonnementen niet tegelijk aangevraagd konden worden. Hierdoor zijn de aansluitkosten toch twee keer in rekening gebracht. Volgens het systeem is dit terecht, maar gezien de geschiedenis, had dit al gecrediteerd moeten worden. Ik zie dit niet terug, dus bij deze heb ik dit alsnog voor je in orde gemaakt. Je ontvangt de creditering als eenmalige vergoeding op de volgende factuur van jouw thuis abonnement.

Dan heb ik sinds vorige maand een 2e mobiel abonnement afgesloten tegen 15euro p/maand. Krijg een factuur van 19,50. Snap ik ook niets van.

Dit klopt. Je hebt een KPN Mobiel 3 GB abonnement met onbeperkt bellen/sms voor € 20,00 per maand. Hier krijg je € 2,50 korting op zolang het abonnement loopt, waardoor het abonnement € 17,50 per maand kost. En zolang je in aanmerking komt voor KPN Husselvoordelen gaat er nog eens € 2,50 extra vanaf, waardoor je op € 15,00 per maand komt. Toch staat op de factuur dat je voor jouw abonnement € 19,50 betaalt. Klopt! Als je de specificatie goed bekijkt, zie je namelijk dat je voor een periode langer dan één maand betaalt. Die € 4,50 extra is voor de periode van 25 november tot en met 3 december. Daarnaast heb je nog de reguliere abonnementskosten van € 15,00 voor de periode van 4 december tot en met 3 januari. De volgende factuur zal één factuurperiode omvatten en zal dus € 15,00 bedragen (mits je aan de voorwaarden van Husselvoordelen blijft voldoen).

 

En als laatste opmerking is mij bij het afsluiten van het tv/internet abonnement een voucher/tegoedbon van 50 euro belooft, hier werd lokaal mee geflyerd, maar ook dat is een loze beloften.

Deze actie is mij niet bekend. Heb je een foto van de flyer?


Wat apart dat spotify dan als aankoop geregistreerd staat. Ik heb juist het abonnement wat ik had opgezegd en via kpn afgesloten omdat ik op jullie site las dat ik daar entertainment korting op kon krijgen. Kan ik dit dan aanpassen?

 

Sorry dan heb ik niet goed gekeken naar het factuur van afgelopen maand. Die extra 4,50 is dan inderdaad duidelijk.

 

 


Wat apart dat spotify dan als aankoop geregistreerd staat. Ik heb juist het abonnement wat ik had opgezegd en via kpn afgesloten omdat ik op jullie site las dat ik daar entertainment korting op kon krijgen. Kan ik dit dan aanpassen?

Bij het activeren van Spotify Family is dan waarschijnlijk iets mis gegaan, want er stond alleen Online Aankopen op de factuur. Ik zie dat Spotify Family inmiddels wél als extra optie in het abonnement zit. Je ontvangt het Pluspakket nu gratis en krijgt Entertainmentkorting op jouw Spotify abonnement.

Sorry dan heb ik niet goed gekeken naar het factuur van afgelopen maand. Die extra 4,50 is dan inderdaad duidelijk.

Fijn dat dit nu duidelijk is!

 

Ah, het gaat hier echt om een lokale actie zie ik. Ik lees in deze flyer dat je een voucher zou krijgen als je tijdens het Advies op Afstand gesprek zou besloten op KPN Glasvezel over te stappen. Je kon online een afspraak voor dit videobelgesprek maken via kpn.com/katwijk. Uit de notities in mijn systeem maak ik op dat je zelf telefonisch contact met ons hebt opgenomen om een abonnement af te sluiten. Via de telefonische klantenservice wordt deze voucher alleen niet aangeboden, helaas.

Â