Skip to main content

Waarom wordt de app en de site niet duidelijk een een e-mailadres en telefoonnummer vermeld?? Je moet uren zoeken! 
 

Inmiddels al 4 medewerkers, in 2 maanden tijd,  gesproken van KPN die mij keer op keer beloven dat de tegemoetkoming van 100 euro wordt uitgekeerd of verrekend op factuur.. steeds opnieuw het verhaal uitleggen en mezelf moeten verantwoorden waarom ik die tegemoetkoming überhaupt kreeg terwijl alles in de notities van mijn account staat..

 

alweer maanden voorbij en nog steeds niks! Een lachertje!! Hoe kan dit? Waarom worden er dingen beloofd die niet worden nagekomen..

 

iemand anders bekend met een dergelijk probleem? Wat moet ik doen, kan niet opnieuw blijven bellen en naar mijn geld vragen.. lijkt wel alsof ze het bewust doen op deze wijze. Die 100 euro is hard nodig in deze tijden..

Hi @Samsi1980! Welkom op ons forum en dankjewel voor het delen van je situatie. Alleen jammer om te lezen dat hier al zoveel tijd in is gaan zitten. Ik ben dan ook erg benieuwd wat hier precies aan de hand is.

Door je forumprofiel zo volledig mogelijk in te vullen kan ik mij hier verder in te verdiepen. Zou je dit willen doen en mij een seintje geven? Dan pak ik dit graag samen met je op! 


Hallo Frenk,

fijn dat je me kunt helpen, profiel is aangevuld.

Hoop dat je in de logs kunt bekijken wat allemaal besproken en beloofd is.. hoor graag van je!

groet, Sam


Bedankt voor het invullen! Ik heb je mobiele abonnement bekeken maar zie daar geen notities over een vergoeding of incident. Kan het zijn dat het hier om een zakelijk of geheel ander abonnement gaat?


Het gaat om een ander telefoonnummer - een nummer welke per eind december overgaat van T-Mobile naar KPN


Ah, gevonden! Althans, de afspraak. 

De vergoeding kan ingevoerd worden zodra het te behouden nummer bij ons actief is op 27 december. Wanner het zover is kan je mij opnieuw aanspreken óf telefonisch contact opnemen om de vergoeding in te laten voeren. 🙂


Aha! Weet je waarom dat dan nooit is vermeld tijdens al deze gesprekken? Als dat zo is had ik me veel tijd kunnen sparen en frustratie. 
 

maar in orde! Ik zal je tzt even berichten zodra er iets misgaat.

 

dank!


Dat antwoord zal ik je schuldig moeten blijven, maar excuses dat dit niet eerder aan het licht is gekomen.

Voor nu ‘graag gedaan’!


Hi Frank, ik zou je nog even “herinneren”.. bij deze!

en een gelukkig nieuwjaar!:) 


Dankjewel voor de herinnering! Bij deze is de afgesproken vergoeding ingevoerd en zal op de volgende factuur (uiterlijk die daarna) in mindering gebracht worden.