Skip to main content

Bij mij een ander geval, ik sloot een paar maanden geleden een contract via de telefoon af ( wat je achteraf nooit moet doen bij KPN ) waarin mij belooft werd dat ik de 25 euro activatie niet hoefde te betalen en daar werd een creditnota voor gemaakt.

Je denk dat komt goed, dus niet, er staat niets vermeld bij KPN dus ze kunnen mij niet helpen.

Toen heb ik de vraag gesteld, als KPN zich niet aan de afspraken houd moet ik dat dan wel, was het antwoord, ja u wel, ze zitten daar om klanten te helpen maar ze doen het niet want elke keer hoor je, meneer ik kan niets voor u betekenen, dat is nog eens klantvriendelijk.

Het gaat mij niet om die 25 euro, maar om het principe, mensen geen KPN meer nemen het is een waardeloos bedrijf.

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hi @Shelbe, welkom hier. 

Die principes, die herken ik. Heb je een contract afgesloten naast meerdere contracten die je al had? 

Mag ik ook meekijken waar dit fout is gelopen? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Â