Skip to main content

Sinds deze week een abo op KPN glasvezel. Na jaren bij Ziggo klant geweest overgestapt vanwege het sterke aanbod. Nu had ik bij Ziggo een extra WiFi versterker nodig maar niet direct hier bij KPN besteld. Dinsdag alsnog gedaan maar daarna complete radiostilte.

Dan maar eens bellen. Als je al na veel creativiteit iemand aan de telefoon krijgt blijkt deze nagenoeg onverstaanbaar maar vooral ongemotiveerd. Na “ik ga het voor u uitzoeken” heb ik 8 minuten in de wacht gestaan waarna de verbinding werd verbroken.

Opnieuw gebeld. Nu een vriendelijke en duidelijk sprekende dame aan de telefoon met de vraag: heeft u de Super WiFi via de WiFi Manager besteld? Uuh ja want daarin wordt in de app aan gerefereerd. Nou dan kan ik niets voor u doen. “Maar ik wil alleen weten of de bestelling genoteerd staat?” Nee dat kan ik niet zien. U moet gewoon geduld hebben meneer….

Nu zal niet iedereen alles direct duidelijk zijn en mij beslist ook niet. Maar ik vind dit wel een hele vreemde gang van zaken.

Hoi @JJ2000, als je iets besteld kan ik me voorstellen dat je daar meer duidelijkheid over wilt! Heb je er inmiddels wel meer over gehoord, of de SuperWifi punten al in ontvangst kunnen nemen?

Op je profiel staan geen gegevens, daardoor kan ik ook niet kijken of ik meer kan zien. 


Hallo Jasper, bedankt voor je reactie. Ik heb gewoon een nieuwe bestelling gedaan en die schijnt woensdag hier te zijn. Mocht de andere set aankomen dan stuur ik die terug. Feit blijft dat niemand iets kan melden waar de bestelling is en of deze überhaupt in het systeem staat.


Had je wel een bevestiging gekregen van die bestelling @JJ2000, of dat ook niet? Als je die niet gehad hebt en de bestelling niet terug te vinden is, lijkt het erop dat die bestelling niet goed is doorgekomen.

Als je nu met de nieuwe bestelling die morgen moet komen wel een bevestiging hebt gehad zal het via die bestelling wel goed moeten gaan.