Skip to main content

Hoi,

Ik ben overgestapt naar een andere provider  per 1 juni 

Voor kpn heb ik nog een factuur betaald van 1 juni tot 30 juni. Wanneer kan ik dit geld terug verwachten?

Dat zal vrijwel zeker de volgende faktuur zijn. Als u iedere maand bijvoorbeeld op de 28ste de faktuur krijgt dan is dat nu ook zo. Een paar dagen daarna krijgt u het teveel betaalde teruggestort op de bankrekening. 


Dat is helaas niet het geval, ik wacht nu al een paar weken


Wat is de faktuurdatum van de laatste factuur?


Dat is 1 juni


Dan is de volgende faktuur op 1 juli. Misschien een dagje eerder of later. In de voorwaarden staat dat kpn twee maanden de tijd heeft om de slotnota te maken.  Het gaat goed komen hoor.  Er van uitgaande dat het abonnement daadwerkelijk is gestopt uiteraard. 


Hoi @Sanne4489 . Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat Joep1965 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Klanten betalen bij KPN de abonnementskosten altijd een maand vooruit. In de maand van of voor de beëindiging krijg je de voorlaatste factuur met daarop de “normale” abonnementskosten. Na beëindiging van het abonnement volgt de laatste factuur, deze ontvang je een maand na de voorlaatste factuur. Op de laatste factuur worden de eventueel teveel betaalde abonnementskosten van de vorige factuur verrekend met de laatste verbruikskosten. Als je geld van ons terug krijgt, dan maken wij dit over naar het bij ons bekende rekeningnummer. Daarna stoppen wij de automatische incasso. Daar hoef je niets voor te doen.


Dag, ik heb dezelfde vraag. Ik ben overgestapt  naar een andere provider op de 7e november. Hoe werkt dan precies over het geld dat ik kan terug krijgen voor de rest van november...?


Reageer