Skip to main content

Ik ben benaderd door KPN om mijn prive account om te zetten naar klein zakelijk.

Daarna aanbieding gekregen en deze tot op heden niet door mij akkoord bevonden.

Toch heeft KPN voor het gemak de te naamstelling al veranderd naar een bedrijfsnaam, alleen helaas de verkeerde.

Ik denk niet dat de boekhouder hier blij mee is.

Dus nieuw contract niet akkoord bevonden maar toch alvast wijzigingen doorgevoerd door KPN.

Nu heb ik al enige tijd doorgebracht aan de telefoon met klantenservice en klein zakelijk maar die kunnen niet helpen.

Ik moet zelf een contractovername gaan inzetten.

Dit kan toch niet waar zijn dat de klant de fouten van KPN moet corrigeren.

Is er iemand bij KPN die wel klanten kan helpen?

Hallo @PH1913 , heb je überhaupt wel een een KvK-nummer? Want zonder KvK-nummer kun je niet eens een zakelijk abo afsluiten.

Is het wèl KPN zelf geweest die gebeld heeft en niet een of ander bureau dat zegt namens KPN te bellen?

 


@JanD, Wat helpt dit, TS is benaderd om zijn Prive om te zetten naar klein zakelijk, en heeft geen toestemming gegeven terwijl dit gewoon word doorgezet door degene die dit voorstelde.

Er is een abonnement afgesloten zonder toestemming, moet dus terug gedraaid worden.


Ja, maar wat KPN eraan doen, als het een andere instantie is, die dat doet. KPN en administratie is al wellicht niet het beste huwelijk ooit, maar je kunt ze ook niet alles kwalijk nemen.

Als het WEL door KPN is gebeurd, dan is het wel erg betreurenswaardig, maar is voor het eerst dat ik het hoor.


Maakt het wat uit wie het heeft gedaan, er is geen fiat gegeven voor verandering van het abonnement, dus is het niet rechtsgeldig en behoord dit terug gedraaid te worden zoals het was.

Nu is TS de sjaak en zakelijk is jammer genoeg niet gehouden aan de 14 dagen herroepingsrecht en dat weet KPN ook, dus kan er alleen een gerechtelijke procedure gestart worden, en die is duur en KPN verwacht gewoon dat ze er mee weg komen en TS maar contract overname doet naar zijn goede bedrijfsnaam, hebbes weer een klant.

 

Zit me nu af te vragen, nieuw contract aanvragen bij een concurent en KPN niet meer betalen, Naam klopt niet dus hebben ze zichzelf ermee, zou dat kunnen???  Zou wel een stunt zijn om ze zo terug klem te zetten.


Maakt het wat uit wie het heeft gedaan, er is geen fiat gegeven voor verandering van het abonnement, dus is het niet rechtsgeldig en behoord dit terug gedraaid te worden zoals het was.

Nu is TS de sjaak en zakelijk is jammer genoeg niet gehouden aan de 14 dagen herroepingsrecht en dat weet KPN ook, dus kan er alleen een gerechtelijke procedure gestart worden, en die is duur en KPN verwacht gewoon dat ze er mee weg komen en TS maar contract overname doet naar zijn goede bedrijfsnaam, hebbes weer een klant.

 

Zit me nu af te vragen, nieuw contract aanvragen bij een concurent en KPN niet meer betalen, Naam klopt niet dus hebben ze zichzelf ermee, zou dat kunnen???  Zou wel een stunt zijn om ze zo terug klem te zetten.

Toch heeft KPN voor het gemak de te naamstelling al veranderd naar een bedrijfsnaam, alleen helaas de verkeerde.

Dan ben je het dus niet en hoef je ook niet (meer te reageren), zo simpel is het eigenlijk, maar of het werkt.

In het verleden kende ik eens iemand die Milder heette en kreeg van de belastingdienst aanslagen op de naam Mulder, negeerde hij ook gewoon, totdat ze het goed deden.

 


Goedemiddag @PH1913, welkom! Goed dat je hier aan de bel trekt.

Ik begrijp dat de tenaamstelling van jouw abonnement/ contract is aangepast, zonder jouw akkoord. Dat is absoluut niet de bedoeling, dus ik wil graag uitzoeken hoe dit precies gegaan is en hoe dit te corrigeren is.

Gaat het alleen om de wijziging van de tenaamstelling of is er ook een nieuw abonnement afgesloten? En heb je al een factuur ontvangen met de andere tenaamstelling?

Ik ontvang graag jouw klantgegevens, via jouw Forum profiel:

  • Jouw volledige naam + geboortedatum
  • Tenaamstelling zoals deze moet zijn 
  • Gewijzigde tenaamstelling
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is


In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken..


Maakt het wat uit wie het heeft gedaan, er is geen fiat gegeven voor verandering van het abonnement, dus is het niet rechtsgeldig en behoord dit terug gedraaid te worden zoals het was.

Nu is TS de sjaak en zakelijk is jammer genoeg niet gehouden aan de 14 dagen herroepingsrecht en dat weet KPN ook, dus kan er alleen een gerechtelijke procedure gestart worden, en die is duur en KPN verwacht gewoon dat ze er mee weg komen en TS maar contract overname doet naar zijn goede bedrijfsnaam, hebbes weer een klant.

Ik ben het helemaal met jou eens, als dit gewijzigd is zonder een akkoord dan moet dit gecorrigeerd worden. Laten we nu geen aannames doen of op de zaken vooruit lopen. We zitten hier met de beste intenties 😉. We verwelkomen graag nieuwe klanten en dan klanten die ook blij zijn met ons. 
 

 

Dan ben je het dus niet en hoef je ook niet (meer te reageren), zo simpel is het eigenlijk, maar of het werkt.

In het verleden kende ik eens iemand die Milder heette en kreeg van de belastingdienst aanslagen op de naam Mulder, negeerde hij ook gewoon, totdat ze het goed deden.


Ben benieuwd hoe lang het duurde voordat zij het uiteindelijk goed deden…? 🙈


Ben benieuwd hoe lang het duurde voordat zij het uiteindelijk goed deden…? 🙈

Hallo @Shyrin_ , een paar jaar.

 


Goedemorgen @PH1913! Ik heb geen reactie meer van je gezien: is het intussen al opgelost of heb je nog hulp nodig? Ik hoor het graag!