Skip to main content

Beste KPN; ik krijg een email (waar ik niet op kan reageren; irritant) waarin staat dat op mijn producten 2 verschillende adressen staan. Dat klopt niet. Jullie hebben mijn abonnement niet goed gewijzigd. Graag contact; klantnummer ***, groet, Marijn van Son

 

Dit is dus geen bericht voor het forum

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

Hoi @Marijn van Son, welkom bij ons op het forum. Ik vermoed dat het gaat over en mail over de Compleet/Combivoordelen die vervallen omdat de adressen niet overeenkomen, klopt dat? Je profiel is niet volledig ingevuld, daardoor kan ik het niet bekijken of er meer over zeggen.

Voor die voordelen gaat het niet alleen over het aansluitadres wat je in eerste instantie ziet, maar ook over het factuuradres. Via MijnKPN kan ja dat zelf nakijken en (als ze niet overeenkomen) aanpassen. Lukt het daar om het aan te passen?


Goedemorgen, Dank voor je reactie. In MijnKPN zie ik via Producten bij ‘Mijn voordelen’ dat er nog een oud abonnement staat; Klein Zakelijk Hussel Internet. Onder dit abonnement (ik denk klantnummer *********) staat nog ons oude adres ********. Dit abonnement en klantnummer is overgenomen door de nieuwe eigenaren./bewoners. Op ons huidige abonnement (contractnummer ************) staan 2 mobiele nummers; voor beide mobiele nummers zijn het aansluitadres en factuuradres correct vermeld. Dat is ********. Kun jij dit oplossen nu? Groet, Marijn

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dank je voor de gegevens @Marijn van Son, zoals je ziet hebben we ze uit je bericht verwijderd. In verband met privacy is het aan te raden om privégegevens nooit openbaar op internet te delen. Als je gegevens wilt delen kan je die het beste delen via je forumprofiel

Ik heb het ook voor je bekeken, ik kan dit zelf niet aanpassen. Ik heb daarom een melding aangemaakt voor een andere afdeling, met het verzoek om het internet abonnement los te koppelen van de voordelen. Als dat is gedaan zal die er geen onderdeel meer van maken.


helder!


Ik lees nu ook een terugkoppeling dat het Thuis abonnement is losgekoppeld @Marijn van Son, het is nu opgelost dus 🙂