Skip to main content

Goedendag, ik heb een probleem waar ik niet zelf uit kom! Ik krijg namelijk een sms met daar in het bericht dat ik geen voordeel heb omdat mijn factuur adres niet overeen komt met de bij kpn bekende adres gegevens. Ik heb hier over gebeld met kpn en de dame vertelde mij dat ik het kon aanpassen in de kpn-app van mijn moeder. Ik ben namelijk overgestapt naar kpn toen ik daar ingeschreven stond en mijn abonnement zou daarom gekoppeld zijn aan dat adres.
In haar app( ingelogd met haar kpn-ID) zie ik mijn gegevens nergens terug en kan dus niets aanpassen. In dit forum lees ik terug dat dit probleem vaker is voorgenomen en dat het ook opgelost is. Graag zou ik het ook opgelost willen hebben. In mijn profiel staan wel de juiste (factuur)adres gegevens.
Graag hoor ik of er meer informatie nodig is en/of dat mijn gegevens weer kloppend gemaakt kunnen worden zodat ik de voordelen niet mis loop.
Alvast vriendelijk bedankt
Hugh

Als ik het volgende stukje lees, dan schept het een beetje onduidelijkheid:

Ik ben namelijk overgestapt naar kpn toen ik daar ingeschreven stond en mijn abonnement zou daarom gekoppeld zijn aan dat adres.

Je hebt dus op dat adres ingeschreven gestaan en woont er inmiddels niet meer. De adresgegevens van jou en je moeder zijn nog wel het zelfde in beide Mijn KPN accounts?

Als de adresgegevens overeenkomen, zou je eventueel eens kunnen kijken bij je moeder in Mijn KPN eenmaal ingelogd ga je naar Producten → Bekijk uw Voordelen. Hier kan je dan jouw nummer toevoegen.


Goedendag 

toen ik ingeschreven stond op het adres van mijn moeder had ik zelf een mobiel abonnement van Tele2(deze had geen goede dekking) 

Omdat mijn moeder een abonnement heeft bij KPN(tv-internet en mobiel)stapte ik ook over naar KPN-mobiel,met behoud van nummer. (Dit omdat kpn een betere dekking heeft in dat dorp)

Mijn adresgegevens waren dus op dat moment hetzelfde als die van mijn moeder.

Ik heb zelf mijn abonnement niet toegevoegd of gekoppeld aan die van haar.

Ik ben ondertussen verhuisd naar een andere woonplaats en heb toen de verhuizing door gegeven en toen gelijk een extra abonnement voor tv en internet afgesloten voor mijn nieuwe adres.

In mijn “mijnkpn” staan de gegevens juist en in die van mijn moeder staan in haar “mijnkpn” haar gegevens ook juist! Allebei een eigen adres.

Maar goed! Ik ga aankomende week weer bij haar langs en zal het nogmaals proberen of ik er uit kom via haar “mijnkpn” onder de link”producten”

Ik begrijp dat het allemaal heel verwarrend is, en dat is het voor mij ook. 
Maar als ik er uit gekomen ben laat ik dat gelijk weten!

Vriendelijk bedankt en een fijne avond nog 

Hugh


Ik ben ondertussen verhuisd naar een andere woonplaats en heb toen de verhuizing door gegeven en toen gelijk een extra abonnement voor tv en internet afgesloten voor mijn nieuwe adres.

Ah kijk eens aan, logisch dus dat je geen voordelen meer hebt.

Heb je zowel mobiel als vast in je eigen Mijn KPN omgeving toegevoegd? Dit kan je controleren door in de app of via de website, met je eigen logingegevens in te loggen, en vervolgens de volgende stappen te doen:

App: Ga naar Profiel → Abonnementen

Website: Ga naar Producten

 

Ontbreekt één van de producten? Voeg deze toe door op "Abonnement toevoegen” of “Product toevoegen” te klikken.

Staan beide producten er tussen?

Klik in de App op dezelfde tab, op “Voordelen bekijken”.

Via de website kan je klikken op “Bekijk uw voordelen".

Hier zouden alle abonnementen tussen moeten staan! Ontbreken er één of meerdere abonnementen op deze pagina, bel dan 0800-0402 Ma/Vr 8:00 tot 18:00 en Zat. van 8:00 tot 17:00. Geef hierbij dan even aan dat je, je mobiele en vaste diensten wilt koppelen voor de ‘Voordelen'.

 

Wanneer het adres bij je mobiel echt nog niet gewijzigd is naar je eigen adres, dan kan je een adreswijziging doorgeven via Mijn KPN. Dit doe je via de website, via Producten → Mobiel nummer → Persoons- en betalingsgegevens, en in de app doe je dit onder Profiel → Persoons- en betaalgegevens → je mobiele nummer.

Sowieso geldt, als jouw mobiele nummer niet in de Mijn KPN van je moeder staat, en ook niet in die van jezelf dan zal je deze eerst moeten toevoegen aan Mijn KPN via bovengenoemde stappen.


Hallo @Hugh Stoffers, ik vermoed dat toen jij jouw mobiele abonnement bent gaan gebruiken, het ondergebracht is qua voordelen bij het abonnement van jouw moeder. Nadat je bent verhuisd, zijn de adresgegevens wel aangepast maar waren de voordelen van jouw mobiel nog gekoppeld aan het adres van jouw moeder. 

Om de voordelen op het juiste adres geregistreerd te krijgen, kun je jouw eigen internet en tv abonnement plus het mobiele abonnement aanmelden via het formulier: Combivoordeel aanmelden


Maar goed! Ik ga aankomende week weer bij haar langs en zal het nogmaals proberen of ik er uit kom via haar “mijnkpn” onder de link”producten”

Toch nog even hier op terugkomend, als je jouw abonnement weer toevoegt bij je moeder dan krijg je alsnog geen voordelen omdat je abonnementen (mobiel en vast) inmiddels op je eigen adres staan. Je zult deze allen dus in je eigen Mijn KPN account moeten toevoegen en de voordelen dan dus ook in je eigen Mijn KPN account moeten koppelen.

In principe had dit automatisch moeten gebeuren toen je jouw mobiele abonnement aan je Mijn KPN toegevoegd had, maar ergens lijkt hier de laatste tijd soms iets mee mis te gaan. Verder kun je de stappen doorlopen zoals in mijn eerdere bericht is vermeld om te controleren of je al aangemeld bent voor de voordelen.


Bedankt voor jullie reacties! Ik ga de link proberen en zodra ik er verder mee ben gekomen laat ik het hier weten of het gelukt is.

nogmaals bedankt en geniet van jullie dag

Hugh