Skip to main content

Hallo!

Ik heb bij mijn internetbestelling een overstapservice aangevraagd en ik heb pas een herinnering mail gekregen om mijn gegevens in te vullen die missen, alleen moet ik mijn adres, de laatste 3 cijfers van mijn bankrekening invullen en of ik een zakelijk of privérekening had, alleen had ik daarna gebeld om die bestelling te annuleren sinds er volgens KPN een foutje in zat, en dus een nieuwe bestelling aan te maken. Maar als ik op de link klik om de gegevens in te vullen, stuurt tie me naar de bestelstatus site en het enige wat erop staat is '’je bestelling is geannuleerd'’, wat er altijd staat. Moet ik dus de email als niet ontvangen beschouwen of?

Is het mogelijk dat een KPN medewerker op de forum ernaar kan kijken en checken of mijn meest recente bestelling nog steeds goed is/door gaat?

Alvast bedankt!

Er lopen hier wat dingen door elkaar, @ErdincZ. Je bestelling van 15 maart is op dit moment nog actief. De bestelling van 17 maart is degene die geannuleerd is. Verder is er nog een van de 20e, die is uitgevallen omdat er al een lopende bestelling is. 

 

Voor zover ik kan zien is de mail over de missende gegevens gekoppeld aan de bestelling van de 15e. En dus een mail waar nog wel actie op ondernomen had moeten worden. Maar inmiddels zie ik dat de overstapservice gecanceld is vanwege de missende gegevens. 

Dit betekent dat je nu zelf de opzegging bij Tele2 moet regelen. De ingangsdatum van je abonnement bij ons staat nog steeds op 18 april. Dit kunnen we eventueel wat uitstellen als je geen of minder overlap wilt hebben met hoe lang je Tele2 abonnement dan nog loopt.

 

Verder, om te zorgen dat je de goede gegevens ziet in de bestelstatusomgeving en je MijnKPN:

Wil je eens inloggen, met je KPN ID op de MijnKPN en kijken wat er daar qua gekoppelde producten wordt weergegeven. Als je daar een vast abonnement (bestelling) gekoppeld ziet, ontkoppel deze. Ga daarna opnieuw naar de bestelstatusomgeving en log in met je KPN ID. Je kunt dan de bestelling opnieuw koppelen.


Er lopen hier wat dingen door elkaar, @ErdincZ. Je bestelling van 15 maart is op dit moment nog actief. De bestelling van 17 maart is degene die geannuleerd is. Verder is er nog een van de 20e, die is uitgevallen omdat er al een lopende bestelling is. 

 

Voor zover ik kan zien is de mail over de missende gegevens gekoppeld aan de bestelling van de 15e. En dus een mail waar nog wel actie op ondernomen had moeten worden. Maar inmiddels zie ik dat de overstapservice gecanceld is vanwege de missende gegevens. 

Dit betekent dat je nu zelf de opzegging bij Tele2 moet regelen. De ingangsdatum van je abonnement bij ons staat nog steeds op 18 april. Dit kunnen we eventueel wat uitstellen als je geen of minder overlap wilt hebben met hoe lang je Tele2 abonnement dan nog loopt.

 

Verder, om te zorgen dat je de goede gegevens ziet in de bestelstatusomgeving en je MijnKPN:

Wil je eens inloggen, met je KPN ID op de MijnKPN en kijken wat er daar qua gekoppelde producten wordt weergegeven. Als je daar een vast abonnement (bestelling) gekoppeld ziet, ontkoppel deze. Ga daarna opnieuw naar de bestelstatusomgeving en log in met je KPN ID. Je kunt dan de bestelling opnieuw koppelen.

Bedankt voor je antwoord, ik ga over enkele momenten Tele2 bellen!

En ik zie mijn thuisproduct bestelling niet in de MijnKPN app op mijn telefoon, wel op de website via PC, ik heb een nieuw account gemaakt, daar de product gekoppeld, toen werd die ontkoppeld uit me 1e account, nu 't product weer op mijn 1e account gekoppeld en succesvol uit me 2e account ontkoppeld, maar als ik nu naar de bestelstatuspagina ga, krijg ik een 404 - We kunnen de pagina die je zoekt niet vinden error! ( Zo te zien werkt het wel via de incognito modus, maar daar geeft tie hetzelfde aan, de bestelling is geannuleerd. )

Edit 2: Ik deed het via mijn telefoon, maar daar geeft tie nog steeds '’Je bestelling is geannuleerd'’ aan!


Kan zijn dat er dan nog wat afgerond moet worden rondom de annulering, @ErdincZ. Beetje afhankelijk van hoe dit door het systeem heengaat kan het een paar dagen duren voor onder water alles is afgerond. Kijk het nog een paar dagen aan. Als je zo rond komende woensdag nog steeds je bestelstatus niet kunt inzien, trek even weer aan de bel. Dan check ik het nog een keer voor je.


Isgoed, thanks!


Ondertussen is alles gelukt, ik heb mijn modem en twee wifipunten binnen, de monteur komt 12 april langs om het te installeren, super bedankt voor je hulp!


Beetje late reactie van mij, maar heel goed om te horen, @ErdincZ👍🏻