Skip to main content

Beste lezer,

Recentelijk een persoonlijke flyer ontvangen met titel: Blijf lekker zitten. Nog een jaar korting.

Inmiddels is mijn jaarcontract verlopen en ben ik ervan uitgegaan zoals aangeven in de flyer dat het contract automatisch aangepast wordt. Verder is aangeven dat ik er niks voor hoef te doen. Je ontvangt een mailtje van ons op het moment dat de korting in gaat.

Tot op heden geen mailtje ontvangen, daarentegen is in mijn KPN te zien dat het abonnent bedrag aangepast is van 39,99 p/mnd naar 76,49 p/mnd euro. Dit lijkt mij niet de bedoeling.

 

Kunt u dit controleren?

Abonnement nummer: ***

In afwachting van uw reactie.

Bij voorbaat dank.

Gr,

T.R. van Rijn

 

Admin: abonnementsnummer verborgen

 

 

Net voordat de 12 maanden van je overeenkomst erop zitten krijg je die flyer. De eerste maand na verlopen van de 12 maanden, betaal je de normale abonnementsprijs maar op de volgende factuur wordt de korting weer toegepast en gecorrigeerd.


Duidelijk wat mij betreft, ik kan mij zo voorstellen dat dit bij meerdere contractanten die dit aanbod ontvangen vragen oplevert. 

 

Tip: communicatie via de mail hierover brengt rust en duidelijkheid.

 


Overigens veel dank voor de zeer snelle reactie 😀


Ik heb precies hetzelfde. 10 november de aanbieding gekregen: voor een jaar lang 45 euro per maand lekker blijven zitten. Nu een factuur van 67 euro. Hopen dat het volgende maand anders is. 


Hallo @Drijn  en welkom op het forum! 

De korting wordt inderdaad geactiveerd zodra je contract is afgelopen, er kan namelijk maar een korting tegelijk lopen. Via de volgende factuur zie je de korting terug met terugwerkende kracht. Ik kan altijd even met je meekijken als je wilt, wil je hiervoor je profiel invullen en daarna een berichtje plaatsen in dit topic, dan kom ik weer bij je terug. 

@Jody1989, als je wilt kijk ik ook met jou mee. Vul vooral je profiel in en laat een berichtje achter. 


Ik ben door kpn gebeld! Wordt verrekend met de volgende factuur🙂


Ook wij hebben een flyer en zelfs een email gekregen van KPN, lekker blijven zitten voor maar 10 Euro extra.  Op de faktuur wordt echter het volle pond berekend. Geprobeerd te bellen met KPN hierover, maar je krijgt alleen maar een robot aan de telefoon. Hopelijk wordt ook bij ons volgende maand de korting wel doorberekend. We wachten het maar af...


@Liesbeth_ Bij mij is hetzelfde gebeurd. Ook vorige maand moest ik al ietsjes meer betalen omdat mijn abonnementscyclus niet vanaf de eerste loopt.

Gisteren heb ik hierover de klantenservice gebeld, maar zij konden mij hierover weinig vertellen, behalve dat de korting wel geactiveerd staat en ik volgende maand maar even moest afwachten. De medewerker was wel heel vriendelijk. Maar toch voelde dit teleurstellend en komt het wat slordig over. Immers ben ik ineens wel bijna 30 euro meer kwijt en weet nog steeds niet waar ik aan toe ben.

Hopelijk kun jij (of een andere collega) mij wat meer duidelijkheid verschaffen 🙂.


Helaas geen reactie hier van KPN… Beetje jammer. Maar het heeft zichzelf bijna helemaal opgelost in d nieuwe factuur. Er zit nog steeds 1 dag overlap in waar ik het volle pond heb betaald.