Skip to main content

Op 5 juli hebben wij een brief ontvangen die gedateerd is van 28 juni.

In deze brief geeft u aan dat een openstaand bedrag hebben van 18 euro. Echter kunnen wij dit op op ons kpnid/mijn kpn niet terugvinden, ook niet waar deze rekening over gaat.

 

Graag uw reactie.

 

Mvg

D. Grijzenhout 

Ik denk dat het een valse brief is geweest. Je facturen gaan normaliter met automatische incasso. Dan kan je niet achterliggen, tenzij het saldo ontoereikend is op moment van incasseren.

Volgens mij hoort ook zo'n factuur in MijnKPN te staan. Staat ie er niet dan heb je mijns inziens geen onbetaalde zaken.

Het best is even te bellen met de afdeling Collections. Deze is bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 8 uur tot 16:45 uur. (ze zijn er tot 17:00). Via het standaard nummer van kpn.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)


Beste @Grijzenhout-Rempf, welkom! Bij twijfel, mag je ons inderdaad altijd even bellen! Als je dit soort berichten krijgt, kan je altijd inloggen in je MijnKPN account om te kijken of er een achterstallige betaling is. Stel dat er op het moment van incasseren te weinig saldo op de rekening staat, dan kan het zo zijn dat er nog wat betaald moet worden. Het nummer wat je erbij noemt, lijkt wel op een klantnummer van KPN, dus ik er er vooralsnog vanuit dat deze brief klopt. Mocht je nog vragen hebben, bel dan gerust met 0800-0402.


Reageer