Skip to main content

e-mail KPN dat tarieven van € 43,73 naar €44,99 gaan terwijl uit facturen blijkt dat ik al een tijdlang € 48,54 (ex btw) en dus € 58,73 inclusief betaal. Vreemd. Kan iemand dit uitleggen?

U heeft waarschijnlijk ook tv. Of misschien telefonie. Dat gaat niet omhoog. Alleen het kale internet abonnement gaat in prijs omhoog. 

Check de factuur 2de blad. Daarop staan verschillende regels. Ik denk dat daar onderandere de regel "Hussel 50" staat. Alleen dat gaat in prijs omhoog.


oké! dank voor uitleg.


Kan je hier eens een screenshot posten van alleen het kostenoverzicht op de 2e pagina van de laatste factuur?


Geen screenshot, maar wel de info p.2

TV, Internet & Bellen Abonnement Periode 18 apr t/m 17 mei Hussel Internet 50 Mbit/s  €43,73

Extra tv-ontvanger € 5,00 (! maar die heb ik volgens mij niet?????)

Interactieve TV met 1 tv-ontvanger € 10,00

Gratis producten Abonnement Periode 18 apr t/m 17 mei Opnemen Pakket - KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) - Glasvezel Upgrade - 0,00 Totaal incl. btw 58,7


Als jij de snelheid van jouw abonnement wijzigt van 50Mbps naar 100Mbps en na een paar minuten weer terug wijzigt naar 50Mbps dan zal je per maand geen €43,73 meer betalen maar nog maar €42,50.

 

Maak je gebruik van het opnemen pakket?

Zo ja, dan maakt het niet uit of je maar één of twee TV ontvangers hebt gecontracteerd.

Met één TV ontvanger betaal je voor het opnemen pakket immers €4,99 terwijl deze bij twee TV ontvangers gratis is.


Dank! Ga het proberen.

Ja, maak gebruik van opnemen pakket.


Ga het proberen.

Laat even weten of het gelukt is.


Als jij de snelheid van jouw abonnement wijzigt van 50Mbps naar 100Mbps en na een paar minuten weer terug wijzigt naar 50Mbps dan zal je per maand geen €43,73 meer betalen maar nog maar €42,50.

Kan je dat een paar minuten later gelijk al weer terug wijzigen dan? Ik dacht dat da een maand later pas kon.


Dank! Ga het proberen.

Ja, maak gebruik van opnemen pakket.

Opnemen is gratis bij een 2de ontvanger. Bij 1 ontvanger moet u apart betalen voor opnemen. En dat is net zoveel als dat een 2de ontvanger kost 😶

Maar die 2de ontvanger hoort u wel in huis te hebben...


Als jij de snelheid van jouw abonnement wijzigt van 50Mbps naar 100Mbps en na een paar minuten weer terug wijzigt naar 50Mbps dan zal je per maand geen €43,73 meer betalen maar nog maar €42,50.

Kan je dat een paar minuten later gelijk al weer terug wijzigen dan? Ik dacht dat da een maand later pas kon.

Ja, dat kan je direct weer terugwijzigen, sterker nog, er zijn abonnees de meerdere keren per maand de snelheid van hun abonnement even aanpassen. Dat leidt tot een chaos op de factuur maar het is wel mogelijk.

Zelfs één keer heen en weer terug wijzigen leidt al tot vier regels op de factuur. 😖

Zie ook dit bericht.

Als je dat in een maand dus een paar keer doet dan leidt dat al snel tot een waslijst aan regels.