Skip to main content

Hoi hoi,

Ik krijg een bericht van KPN deze ochtend dat mijn adres niet klopt en dat mijn voordelen verdwijnen. Ik kom net uit een vecht scheiding en heb daarna mijn adresgegevens gewijzigd naar waar ik nu woon. Daarna heb ik wel een nieuw internet en tv abonnement afgesloten bij KPN. Misschien dat daar iets mis is gegaan? Heb het wel via mijn account gedaan, dus dat zou allemaal moeten kloppen. Zou graag m’n voordelen houden uiteraard 😅 groetjes 𝔍𝔞𝔪𝔦𝔢 𝔏𝔢𝔦𝔡𝔢𝔩𝔪𝔢𝔦𝔧𝔢𝔯

Het gaat hier bij de voordelen die je hebt bij de combinatie van vast internet EN een mobiel abonnement bij kpn. Heb je dat laatste ook? (en als je dit hebt staat dat ook op je nieuwe adres?)

De voordelen w.b. het net gestarte nieuwe vaste internet staan hier buiten.


Hoi hoi,

Ja, had al een mobiel abonnement. Had er eerst 1 samen met mijn vrouw, maar later zelf een apart abbo genomen. Toen ik was verhuist (2 maanden geleden) een abbo erbij genomen voor internet en tv. Ook op mijn account mijn adresgegevens gewijzigd. 🫤 Als ik ook op de knop druk “adres gegevens controleren” in het bericht van KPN, staan de adresgegevens goed. Groetjes 𝔍𝔞𝔪𝔦𝔢 𝔏𝔢𝔦𝔡𝔢𝔩𝔪𝔢𝔦𝔧𝔢𝔯 


Okee.

Zet je gegevens NAW en abonnementen gegevens in je profiel. Laatste 4 cijfers IBAN in vakje persoonlijke opmerkingen. Daarmee geef je de kpn-ers (moderator) hier toestemming in je gegevens te duiken. 

Dan komt het wel boven water. Een moderator komt hier nog. Circa 2 dagen. 


Ik bekijk mijn profiel nu net op dit forum en daar staan dus nog de oude gegevens, ik kan ze ook veranderen. Zijn die instellingen leidend? Want dan kan ik ze gewoon veranderen als dat het verschil maakt. En waar bedoel je waar ik mijn gegevens moet plaatsen? Gewoon hier in een commentaar of het profiel waar ik het nu net over heb? 


Ja, voor de kpn-ers zijn die leidend. Gewoon huidige gegevens erin zetten. 

Privacy gevoelige informatie in het profiel. Als er geen vakje voor is, zoals laatste 4 cijfers IBAN, in het (tekst) vak persoonlijke opmerkingen. 


Oké, ga ik meteen even veranderen. Bedankt voor je hulp man 😁 groetjes 𝔍𝔞𝔪𝔦𝔢 𝔏𝔢𝔦𝔡𝔢𝔩𝔪𝔢𝔦𝔧𝔢𝔯 


Hallo @Wweirdoww ik heb de abonnementen van jou nu allemaal op het juiste adres aangemeld. De voordelen zijn weer actief en blijven natuurlijk actief. 


Hartelijk bedankt voor jullie goede service 😁