Skip to main content

Beste medewerker,

Heb al enige tijd een nieuw email-adres. Dit is ook al gewijzigd in mijn account van Kpn. Toch krijg ik nog steeds enige berichten van Kpn binnen op mijn oude email adres. Graag dit oude email-adres verwijderen uit jullie systeem.

Mvg,

Goedemorgen @Finalpossibility en welkom hier op ons forum :)
De snelste manier om dit aan te laten passen, is door even met onze klantenservice te bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken)!

Laat je weten of het op die manier is gelukt?


Is gelukt. Er stond inderdaad op 1 plek nog de oude.

Bedankt!


Ook ik zit met hetzelfde probleem:

Bij het afsluiten van mijn abonnement bij KPN is het mailadres van mijn vorige provider doorgegeven. Ik had immers nog geen KPN mailadres!

Nu ik al een tijdje mijn abonnement bij KPN aktief heb, komt helaas nog steeds de factuur binnen op het oude adres. Geluk bij een ongeluk is dat de oude provider de toegang tot dit adres nog niet heeft opgeheven en dat ik de facturen toch kan zien.

 

KPN claimt dat je van alles kan aanpassen over je abonnement in de App met je KPN-ID, maar niet het mailadres waar je facturen binnenkomen…

 

Waarvoor dient deze App dan?.

Alleen om een nieuw abonnement af te sluiten of zo?

Slecht hoor, KPN!

Nu heb ik een KPN-ID en app maar moet nog steeds de telefoon pakken om dit aan te passen.

En ook nog tijdens kantooruren..... 

 

Een ontevreden nieuwe klant.

 


Hoi @Voorburgstraat en welkom hier op ons forum en bij KPN!

Dit zou je ook via de app moeten kunnen wijzigen maar ik begrijp dat dat dus niet goed gaat? Heb je hier inmiddels contact over gehad met onze klantenservice? Indien nodig kan ik het ook altijd voor je aanpassen en er zo voor zorgen dat je de factuur voortaan op het juiste mailadres ontvangt. Zou jij in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?


Beste Jan van KPN,

Ik heb hetzelfde probleem en heb gebeld met de klantenservice. Die gaven mij aan dat ik een contractovernameformulier moet invullen, deze moet printen, van een handtekening moet voorzien, deze scannen, opslaan, weer uploaden, een kopie van mijn ID bewijs moet bijvoegen als oud contracthouder én als nieuw contracthouder en dit dan moet toesturen aan KPN. Vervolgens duurt het 10 dagen voordat het aangepast is. Probleem, ik heb geen printer!

IK WIL ALLEEN MAAR EEN ANDER E-MAILADRES DOORGEVEN VOOR MIJN FACTUREN omdat het oude binnenkort gaat vervallen omdat ik van provider ben gewisseld, nl. naar jullie. Ik ben een nieuwe klant maar ben erg gefrustreerd over de bureaucratie die jullie nog in je systemen hebt. Los het aub voor mij op!


Hoi @Ton Vergeer, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Zo te lezen ben je allesbehalve goed geïnformeerd door onze collega's van de klantenservice waarvoor excuses. Je contactmailadres kun je zelf gewoon aanpassen in je MijnKPN omgeving, daar is zeker geen contractovernameformulier voor nodig.

Je kunt dit heel eenvoudig zelf aanpassen en dat gaat als volgt;

 

  1. Open de MijnKPN app en log in met je KPN ID
  2. Klik op 'Profiel' en daarna op ‘Inloggegevens’
  3. Klik op je e-mailadres om het te wijzigen

Wil je me laten weten of het je op die manier is gelukt om je contactmailadres aan te passen?


Reageer