@Marcia van KPNÂ hoe zit het met de voorraad van PS5?
Voor zover ik weet, nog steeds gewoon op voorraad.
Vandaag een mailtje gehad en had gelukkig de mogelijkheid om te kiezen voor een PlayStation 5 Slim. Zijn dus nog op voorraad tot op heden.
Helaas kan ik pas over drie weken een keuze maken.Â
Helaas kan ik pas over drie weken een keuze maken.Â
Je kan eventueel zelf checken tijdens je bedenktijd door contact op te nemen met Sidekix (0886237006) en te vragen naar de huidige voorraad.
Ja hij had het ook al.over een track code voor planning levering dus klinkt goed hoop dat het voor ieder door mag gaan groet
hoelang duurde het voor je het pakket ontving na bestelling?
Â
Ik heb vandaag ook de welkomstkadocode ontvangen en kon uit alle 3 de consoles kiezen. Ps5 is onderweg.Â
Top, @Bakkee! Veel plezier ervan!
Even voor iedereen die nog twijfelt aan de beschikbaarheid van de gameconsoles.
Het maandag precies toen de 14 dagen bedenktijd voorbij waren mijn voucher per mail ontvangen.
Op dinsdag (de dag erna dus) om 15 uur de PS5 gekozen. 1 uur later de bevestiging gehad dat de bestelling verwerkt is en om 18 uur de bevestiging gehad dat ik de volgende dag (vandaag dus) tussen 10 en 13 uur ontvang
Goed bezig KPN jullie zijn nog sneller dan Bol.com
​@Marcia van KPN ik heb de modem 28 okt ontvangen maar pas 1 november aangesloten. Weet jij wanneer ik de code voor bestellen welkomskado kan ontvangen ?
Â
Top, ​@Sherwin.dr! Fijn gameweekend?!
Â
​@ThijsBelderok vanaf 1 november binnen 14 dagen!
Het kan wat langer duren dan 14 dagen denk dat je aankomende dagen het zeker ontvangt
Dan zou ik zeggen: vrijdag was de 14e dag, daar gaat dan nu een weekend overheen, mocht je woensdag nog niets hebben vernomen, bel dan even met Sidekix. 088-6237006 (Ma t/m Vr van 09:00-18:00). Laat je nog even weten of het gelukt is en welke gameconsole je hebt gekozen, ​@ThijsBelderok?
Inmiddels code ontvangen en besteld (PS5) :)
Tof! Alvast veel plezier ervan!
Tof! Alvast veel plezier ervan!
​@Marcia van KPN ik moest mijn voucher ook al ontvangen maar nog niks gekregen…
Wanneer was voor jou dag 14, ​@Ik3780? Geef het nog even een dag of twee extra. Mocht je dan nog niets gehoord hebben, laat het even weten!
Wanneer was voor jou dag 14, ​@Ik3780? Geef het nog even een dag of twee extra. Mocht je dan nog niets gehoord hebben, laat het even weten!
Vandaag ontvangen, moest nog even geduld hebben
Op 29 oktober is mijn verbinding ingegaan, en helaas nog geen voucher mogen ontvangen. Heb al mijn mailboxen in de gaten gehouden. Neem aan dat deze actie nog wel gewoon geldig is, aangezien ik in de juiste periode het abonnement heb afgesloten.
Op 29 oktober is mijn verbinding ingegaan, en helaas nog geen voucher mogen ontvangen. Heb al mijn mailboxen in de gaten gehouden. Neem aan dat deze actie nog wel gewoon geldig is, aangezien ik in de juiste periode het abonnement heb afgesloten.
Even kontakt met kpn opnemen of met sidekix komt het vast goed.