Skip to main content

Wat maakt dat KPN zo een groot verschil biedt voor nieuwe klanten:

Dat scheelt 13 euro per maand als nieuwe klant vs oude klant (en dan kun je ook nog een kado uitzoeken.)

Bellen naar KPN is alsof ze je zo lang in de wacht willen houden dat je uurloon dit verschil weer compenseert ofzo. En per email kan niet. Terugbel verzoeken zijn alleen van de verkeerde afdeling en die zetten je weer eindeloos in de wacht…..

Wat maakt dat KPN niet fatsoenlijke aanbiedingen doet voor zijn vaste klanten? (Ben nu al meer dan  20 jaar klant)

Ik zou het tof vinden als KPN op zijn minst dezelfde tarieven hanteert

 

Hallo @Florian_3 ,

Je kunt jouw abonnement ook goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vindt je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

 

De door jou genoemde aanbiedingen gelden alleen voor nieuwe klanten die minimaal zes maanden geen abonnee geweest zijn van KPN.
 

De huidige prijzen en mogelijkheden vindt je in dit overzicht: 

 


U heeft waarschijnlijk nog een oude abonnementsvorm.  Telefonisch kunt u overstappen naar de nieuwe abonnementsvorm.  U krijgt dan wel niet de aktie voor nieuwe klanten maar het is wel goedkoper. U krijgt ook de nieuwste tv ontvangers.  Bel 0800-0402 en spreek in ik wil opzeggen.  


Hallo @Noordzee 

wat je zegt is dus niet waar en precies mijn punt. Als ik verleng betaal ik 13 euro per maand meer dan een nieuwe klant exclusief wat voor actie dan ook

 

En online gaat dus niet en bellen heeft me ondertussen al meer dan een uur gekost


Je zou de eerste zijn die dat overkomt. Heb je op die link geklikt die @Noordzee noemt? Dat is dus niet in mijnkpn.


Natuurlijk betaal je (tijdelijk) meer dan een nieuwe klant die profiteert van een tijdelijke korting. Dat staat ook in mijn eerste reactie. 

Na die tijdelijke kortingsperiode betaalt een nieuwe klant net zoveel als jij als je kiest voor een verlenging.

Lukt het verlengen niet online of via 0800-0402?

Dan kun je de verlenging ook in een KPN-winkel regelen.