Beste KPN,
Wat hebben jullie een slechte service. Op 13 september 2024 heb ik een nieuwe telefoon gekocht i.c.m. een verlenging van abonnement. Op 20 september zou deze geleverd worden, maar is toen door iemand anders aangenomen en ondertekent. Ik heb direct hier melding van gemaakt. U heeft toen een onderzoek gestart. Gedurende het onderzoek mocht ik geen contractwijzigingen/nieuwe telefoon bestellen of andere aanpassingen doen. Na uiteindelijk meer dan 5 weken (22 oktober 2024) is de conclusie dat de telefoon dus niet geleverd was. Nu besluiten jullie eenzijdig de bestelling te annuleren, terwijl ik gedurende onderzoek dit niet mocht. Jullie zijn hier echt in gebreke gebleven en kunnen niet zomaar mijn bestelling annuleren.Â
Het meest frustrerende is jullie manier van communiceren en reactie op mijn vragen.Â
- Jullie wilde niet schriftelijk reageren op mijn klachten;
- Veel tegenstrijdige informatie, ene gesprek liep het onderzoek nog, ander gesprek was onderzoek afgerond en moest ik direct mijn nieuwe telefoon betalen, die ik niet had ontvangen;
- Ik heb informatie aangeleverd dat ik telefoon niet had ontvangen met bewijzen (kopie ID voor mijn handtekening) en wordt niets mee gedaan (de externe partij die vermissingen afhandelt heeft deze informatie nooit ontvangen);
- Tegenstrijdige mails. Dag dat ik melding van vermissing heb gemaakt, kreeg ik in de avond mail dat nieuwe telefoon opnieuw was verstuurd (wat dus niet waar was). Kreeg op een gegeven moment een mail dat mijn nieuwe contract was ingegaan omdat mijn telefoon was geleverd, maar paar dagen later weer mail dat telefoon niet was ontvangen;
De conclusie is dat nu na meer dan 5 weken:Â Ik ben geen dief en heb daadwerkelijk de telefoon niet ontvangen, maar een oplossing is er verder niet. Ik heb geen telefoon of verlenging van mijn abonnement zoals ik heb afgesproken en een excuses kan er niet vanaf.Â
Â