Skip to main content

Dag KPN.

 

Op woensdag 24 augustus jongstleden heb ik een modum maar jullie teruggestuurd (postnl dan natuurlijk). Omdat ik mijn abbonement binnen de 14 dagen bedenktijd had genauleerd. 

Nou heb ik nooit een bevestiging van deze retourzending gekregen, dus weet ik niet of jullie deze ooit weer hebben ontvangen, maar tevens heb ik ook mijn geld nog niet teruggestort gekregen.

Mijn vraag is dus, wat is er aan de hand, en (wanneer) kan ik dit geld nog weer terugverwachten?

 

Mvg,

 

Anno elzinga

Hi @AnnoElzinga, welkom hier. 

Een terechte vraag. Nadat de opzegging is verwerkt wordt er op de facturatiedatum van de eerste factuur 1 maand later een slotnota gemaakt, dit bedrag wordt dan gestort op je rekening. Heb je wel de bevestiging van je opzegging gehad en ook een slotfactuur? Zo niet, dan hoor ik dit graag van je. Zou je dan je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Wat je modem betreft, geen zorgen. Dit wordt automatisch verwerkt zonder een bevestiging. Bewaar in ieder geval de bevestiging van Post NL met je 3S code. Alleen wanneer wij niets ontvangen zullen wij dit laten weten.