Skip to main content

op vrijdag heb ik glasvezel en tv besteld met leverdatum/ingangsdatum 22/5. (ja snel maar dat was ook de bedoeling en het kon)

vandaag 22/5 allerlei mails met welkom en het abonnement is actief en veel plezier met je abo etc terwijl het installatiepakket niet was ontvangen.

telefonisch contact gehad met kpn en wist mij te vertellen dat pakket nog helemaal niet verstuurd was. hierop heb ik besloten gelijk de bestelling te annuleren. dit werd ook bevestigd via mail om 11.16 uur dat abo per 22/5 is beëindigd.

krijg ik 7uur later een mail van kpn dat het installatiepakket is verlaat en  dat mijn abo en installatiepakket op 28 mei wordt bezorgd/in gaat.

terwijl ik dit typ komt wer weer een mail van kpn dat pakket onderweg is...🫤🫤

?????

(de chatbot lt is overigens lachwekkend slecht)

Beste @moooooon,

Ik begrijp uit jou verhaal dat je het pakket hebt geannuleerd, maar het pakket komt schijnbaar alsnog, wil je het pakket alsnog annuleren, of laat je deze installatiepakket bezorgen?


het is 1 uur gelden alsnog verstuurd  door kon terwijl ik het al had geannuleerd .ik wil het niet meer. 


het is 1 uur gelden alsnog verstuurd  door kon terwijl ik het al had geannuleerd .ik wil het niet meer. 

Ik zal kijken of ik nog een KPN moderator kan waarschuwen. 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators, dan kunnen ze je verder helpen.

 

Klantenservice KPN:

0800 - 04 02

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.


ga ik doen bedankt 


Hoi @moooooon. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je nog een installatiepakket hebt ontvangen nadat je het abonnement hebt geannuleerd. Het lijkt er op dat het annuleren van jouw bestelling niet helemaal soepel verloopt. Ik had je hier graag in verder geholpen maar helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om een abonnement te annuleren. Daarvoor kan je het beste alsnog contact opnemen met onze klantenservice. Het e-mailtje dat je vandaag om 11.16 uur hebt ontvangen waarin wordt bevestigd dat het abonnement is geannuleerd zal voldoende zijn om het alsnog te annuleren, mocht dat nodig zijn. 


Oke dank je wel . het pakket is alleen niet ontvangen, het.is 7 uren na annulering alsnog verstuurd. dat is iets wat ik niet.kan begrijpen 

 Bij details bestelling staan 2.data 19 mei (met inhoud bestelling en pakket dat.onderweg is) en 22.mei , deze geeft een foutmelding. morgen maar.weer.bellen zucht


@moooooon ik heb een terugkoppeling gehad van de KPN moderator, het lukt niet vanuit zijn kant om het te annuleren.

Je kunt dan het beste morgen even de klantenservice bellen:

Klantenservice KPN:

0800 - 04 02

 

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Dan zal de klantenservice je precies vertellen wat je dan moet doen, misschien dat de klantenservice zegt dat het evt terug moet sturen :

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

 

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs (wat je krijgt bij het Post-nl-inleverpunt) goed.


Hoi @moooooon. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je nog een installatiepakket hebt ontvangen nadat je het abonnement hebt geannuleerd. Het lijkt er op dat het annuleren van jouw bestelling niet helemaal soepel verloopt. Ik had je hier graag in verder geholpen maar helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om een abonnement te annuleren. Daarvoor kan je het beste alsnog contact opnemen met onze klantenservice. Het e-mailtje dat je vandaag om 11.16 uur hebt ontvangen waarin wordt bevestigd dat het abonnement is geannuleerd zal voldoende zijn om het alsnog te annuleren, mocht dat nodig zijn. 

😂 Jij was net iets sneller @Vikash van KPN, ik heb net een bericht geplaatst! 🤣 LOL! 👇👇👇

@moooooon ik heb een terugkoppeling gehad van de KPN moderator, het lukt niet vanuit zijn kant om het te annuleren.

Je kunt dan het beste morgen even de klantenservice bellen:

Klantenservice KPN:

0800 - 04 02

 

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Dan zal de klantenservice je precies vertellen wat je dan moet doen, misschien dat de klantenservice zegt dat het evt terug moet sturen :

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

 

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs (wat je krijgt bij het Post-nl-inleverpunt) goed.

 


hahaha dank je wel Dennis


Je kunt ook gewoon het pakket weigeren of niet afhalen bij het pakketpunt.

 

Je hebt immers een mail met de annulering.


nou gebeld en hoewel er uren tussen zat gaat kpn toch uit van gekruisde berichten. pakket is dus verstuurd naar pakketpunt, daar kom ik het laten liggen zei kpn. bij thuiskomst uit ziekenhuis heeft postmeneer het.toch voor mijn deur gezet, er viel dus niks te weigeren. kpn weer bellen  voor antwoord nummer en zus gebeld of zij pakket kon wegbrengen want ik ben lichamelijk niet in staat. 

 wat een gedoe,krijg ik net ook even de factuur van 25 euro. voor een abo/pakket dat niet is geleverd op de afgesproken datum. wat een rommel


Wat vervelend dat er toch nog 25 euro aan activatiekosten in rekening is gebracht. Bij annulering worden de activatiekosten terugbetaald op de slotfactuur, indien van toepassing. Als dit niet het geval is kan je contact opnemen met onze klantenservice om dit alsnog terug te krijgen. 


bedankt inderdaad contact opgenomen en dit wordt als het goed is rechtgetrokken. 

Terwijl ik het pakket aan mijn zus gegeven had om te retourneren (en deze al  door kpn is ontvangen volgens bewijs) krijg ik vandaag een envelop van kpn met de vraag om de spullen retour te sturen

???????????

Tssss echt hoor, wat een wanboel allemaal. heb hier helemaal geen tijd en energie voor. 

Dit topic mag wel dicht ga hier niet meer komen, heb mijn buik vol van kpn.

 

 

 


Reageer