Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Ik heb afgelopen vrijdag mijn bestelling geannuleerd. Wanneer kan ik een terugbetaling verwachten? 

Hi en welkom @Tobias123!

De snelste weg voor hulp hierbij is via onze klantenservice op het gratis telefoonnummer 0800-0402. Hier op het forum denken we natuurlijk ook graag met je mee. In de meeste gevallen worden teveel betaalde bedragen binnen 10 werkdagen teruggestort. Dat is echter een algemeen advies. Als je er hulp bij nodig hebt, vertel je dan meer over wat je besteld en geannuleerd hebt en wanneer dit allemaal gebeurd is?


Hi Alexandra,

 

Wij hebben tv en internet alleen werden wij dusdanig slecht geholpen dat wij het hebben geannuleerd. Wij wachten nu al een tijdje op ons geld, maar kunnen nergens naar toe mailen of chatten. Bij bellen worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Hopelijk kunt u het oppakken.

 

Ik hoor graag van u. 

Met vriendelijke groet, 

Tobias 


@Tobias123 Hi Tobias, jammer om dat te horen, maar begrijpelijk in zo’n situatie.  Wanneer heb je de annulering doorgegeven? Heb je er een bevestiging van ontvangen? En vul je ook je gegevens in je forumprofiel in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en kijk ik even mee.


Hi Alexandra, ik heb mijn abonnement op 8 september op gezegt. Klantnummer is ********. Top dat je het oppakt en mij niet weer naar van het kastje naar de muur stuurt.

 

Daarnaast heb ik een hele kleine retourdoos gekregen. Kunnen wij ook de oude doos gebruiken?

 

Alvast bedankt! 


@Tobias123 Geen probleem! Dankjewel - ik heb in verband met je privacy het klantnummer naar je forumprofiel verplaatst. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Zo te zien is begin deze maand, op 9 september, het Hussel abonnement geannuleerd en stopgezet inderdaad. Dat is allemaal gelukt en daarvan heb je een bevestiging ontvangen. Ik zie ook de factuur die daarvoor automatisch aangemaakt is. Die kosten die krijg je natuurlijk terug. Uiterlijk een maand na stopzetten van het pakket wordt de slotnota aangemaakt. Daarop worden de teveel betaalde kosten verrekend en teruggestort. Ik raad je aan om deze even af te wachten, want het is een automatisch proces. Ik ga er niet vanuit, maar mocht je half oktober nog geen mail met slotnota ontvangen hebben, geef hier dan even een seintje. 

Wat de retourdoos betreft, dat is geen probleem, als je het maar naar het retouradres toestuurt. Doe er voor de zekerheid een briefje bij in met jouw adres en klantnummer, dan komt het helemaal goed :) 


Top bedankt voor de reactie dan wacht ik het af en stuur ik het pakket terug. 

 

Met vriendelijke groet,

Tobias