Skip to main content

Twee dagen geleden heeft mijn vrienden een bestelling geplaatst voor een Kids Sim (ordernr ************* ) op mijn adres, echter kwam er na een aantal uur een mail dat deze is geannuleerd door KPN. Vermoedelijk omdat zij zelf niet bij KPN zit, dus heb ik gisteren zelf een bestelling geplaatst (*******************). Deze werd echter ook een aantal uur later geannuleerd door KPN.

Nu heeft zij vandaag een mail gehad dat haar bestelling onderweg is (************). Voor beide bestellingen is er een mail ontvangen dat de bestelling geannuleerd is door KPN, alleen lijkt de eerste bestelling nu toch onderweg te zijn.

Zou er gekeken kunnen worden naar hoe dit nu zit, en of er nu ook echt maar 1 bestelling loopt/onderweg is en er 1 van de 2 geannuleerd is?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi, door drukte zal een moderator hier pas over 4 dagen aan toe zijn. (daarvoor is het handig als je zoveel mogelijk gegevens in je forumprofiel plaatst. Pers. opmerkingen is gewoon een tekstvak dus daar kun je gewoon een verhaaltje kwijt met bestelnummers enzo).
In het forumprofiel kan niet de hele wereld je gegevens zien. Alleen de kpn moderators.

Mogelijk is het sneller telefonisch, al kan de wachttijd daar ook wat oplopen. Meestal minimaal een kwartier. Maar het is een gratis nummer.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt dit bellen van maandag t/m zaterdag
Zon- en feestdagen gesloten.