Skip to main content

Hallo , 

 

in maart een abonnement KPN kleinzakelijk afgesloten voor thuis. Ik had al KPN één thuis en die is opgezegd door Kpn en er is een nieuw contract samengesteld. Het zou mooi overlopen maar schijn bedriegd. Mijn internet van KPn één is opeens beeindigd maar heb geen KPN kleinzakelijk. Wanneer ik bel zien ze uiteindelijk een abonnement aansluiting die vanuit KpN niet verder is doorgezet. Er moet een nieuw contract afgesloten worden. Dat is de enige oplossing volgens medewerker. Ze gelooft me niet wanneer ik aangeef tegen welke korting en looptijd destijds een abonnement afsluit. Waarom moet je me tegenspreken denk ik. Dat is niet netjes. Wanneer ik de contractsamenvatting doorstuur snapt ze het maar het kan eigenlijk niet door die ene medewerker gedaan worden dus dat vond ze vreemd. Interne zaken heb ik als klant zijnde weinig aan en gekibbel helemaal. Blijf gefocust op datgene waar het om gaat aub, want die meningen daar heb ik niets aan. Dus nu kan die korting wel en ze sluit het af. Bij de nieuwe contractsamenvatting staat geen compensatie bij maar een actuele aanbieding dus ik moet weer mailen om later onnodige discussie te voorkomen. Je moet om alles vragen om jezelf in te dekken.  Ook dat ik nu een week langer moet wachten en geen internet heb die ik zowel zakelijk als prive niet kan gebruiken. Dat is mijn probleem blijkbaar want daar gaat de service gerichte KPn niet op in en blijven het alleen vervelend voor me vinden. Daar heb ik wat aan. Als dat de service van kpn is om mij mee te delen dat het vervelend voor me is en verder van plan zijn niets te betekenen voor een (zakelijke) klant, terwijl ze zichzelf wel zo laten overkomen vindt ik frusterend en misleidend.  Nou bedankt KpN . Ik had eigenlijk een oplossing verwacht want zelfs mijn kinderen hebben geen internet. Het is niet de einde vande wereld maar het is wel weer een bevestiging dat de realiteit anders is dan al die mooie beloftes en slogans. Maar Kpn medewerkers zijn wel vriendelijk en professioneel. Maar waarom moet ik voor de fouten van kpn opdraaien en zijn ze verlegen om een oplossing te vinden. Echt jammer. Dat ik er over moet schrijven zelfs.

Hoi @Z12345567 en welkom hier op ons forum!

Dat is natuurlijk geen gewenste situatie dus goed dat je aan de bel trekt. Wat is op dit moment de stand van zaken, is er de afgelopen dagen nog iets gebeurd? Heb je nu inmiddels een datum dat we je aan kunnen sluiten?