Skip to main content

Goeieavond, vandaag zou mijn bestelling met bestelnummer ***************** aankomen, alleen vanwege dat mijn 2de naam op mijn ID kaart stond is de bestelling weer terug meegenomen omdat het apparaat het niet paktte, is het mogelijk om de bestelling nog te veranderen en op mijn 2de naam te zetten?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Goeieavond, vandaag zou mijn bestelling met bestelnummer ************** aankomen, alleen vanwege dat mijn 2de naam op mijn ID kaart stond is de bestelling weer terug meegenomen omdat het apparaat het niet paktte, is het mogelijk om de bestelling nog te veranderen en op mijn 2de naam te zetten?


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en bericht + reactie samengevoegd met bestaand topic


Hoi @ArianneHees 
Voor dit soort vragen is het beter om direct te bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402 Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Je kunt hier wachten op een KPN-medewerker, maar dat kan enige dagen duren.
Mocht je dat willen vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hoi @ArianneHees en welkom op het forum! Dan moet de geregistreerde naam aangepast worden, daarvoor kun je bellen met ons via 0800-0402 doordeweeks en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 🙂 Dan kunnen mijn collega's je hiermee helpen, en hopelijk heb je de bestelling dan snel in huis!