Skip to main content

Gisteren smartwactch om half 8 in de ochtend besteld, voor 21.00 besteld morgen in huis, echter bestelling blijft hangen op verwerken, ook geen track en trace onvangen, daarnaast staat er bij de bestelling overzicht punt 5 onderzoek, dus activeren, afgerond, onderzoek  … geen flauw idee wat dat is

Hallo, daar ben ik weer. heb inmiddels een track en trace code van POST NL zelf gekregen, nog geen eens van KPN. Ik ben blij dat ik een account bij POST NL heb, anders had ik het niet geweten.


Vandaag staat status op activeren je watch wordt vandaag bezorgd, terwijl ik m gisteren al heb ontvangen. Bestelstatus pagina is niet up to date, bovendien werkt multisim niet


Multisim is vandaag geactiveerd hoefde daar verder niets voor te doen, ook niet instellingen in te stellen. Het werkt en heb esim als simkaart en deze werkt gewoon met multisim, kan gewoon bellen en gebeld worden, heb dat uitgetest, alles werkt. Tot zover mijn KPN blog


Betalen met smartwatch gaat ook goed heb het net uitgetest. ben blij met KPN multisim. Ik heb alles van KPN, Internet, TV, mobiel, Multisim.


Hi @haydrionrayel, top dat alles nu in orde is en dat je blij bet met de multisim! 😃

Wel jammer dat het leveringsproces zo rommelig is verlopen 🙁