Skip to main content

Wens twee bestelde Tablets Lenovo Tab M10 HD 2nb 4 G / 4GB 64GB iron Grey.

Armor nr bestelling 3881556-1

                                2881595-1

Gaarne deze opzeggen doch kreeg doorlopend een storing waarschuwing en

krijg het hierdoor niet uit mijn bestel lijst , verzoek nu op deze wijze U dit te doen?

Hoi @Henk van der Kley 
Dit is niet het snelste medium dus je kunt beter even gratis bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten.
 

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


 

Hoi @Henk van der Kley 
Dit is niet het snelste medium dus je kunt beter even gratis bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten.
 

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 

Hoi @Henk van der Kley, welkom op ons forum! Zoals Huistijger hierboven al noemt kun je het beste even met ons bellen of chatten! Dat kan ook via www.kpn.com/annuleren

Annuleringen en opzeggingen kan ik je hier op het forum niet mee helpen.