Skip to main content

We hebben een klacht over een HD TV ontvanger.

Ik betaal voor de HD TV ontvanger, en dat moet en is een gratis product!

We hebben heden maandag 10 juli  vanaf 09.33 u. tot ruim 11.00 u. met een medewerkster van Uw KPN aan de telefoon gezeten.

Dit om uit te zoeken waarom we extra € 5,00 p/maand betalen voor de HD TV ontvanger, nu blijkt dat er al lange tijd voor een 2e HD TV ontvanger wordt betaald. 

We hebben al sinds jaar en dag slechts 1 TV, zijn met ons beiden, hebben nooit een 2e ontvanger besteld! ook nooit aangevraagd en ook nooit ontvangen.

We zijn ter goeder trouw meerdere jaren geleden overgestapt van Ziggo naar KPN en nu de kosten erg hoog worden bekeken we de facturen eens en zien bij nadere bestudering dat we voor de HD TV ontvanger betalen terwijl iets verder staat dat het een gratis product is! dat is ons toen ook medegedeeld.                                       

Nu zouden we na ons telefoon gesprek met Uw collega,  welke weer overleg heeft gehad met haar andere collega en aangaf we inderdaad teveel betaald hebben al die jaren en we eigenlijk voor een restitutie in aanmerking komen maar dit niet durfde toe te zeggen en zouden maar een klacht indienen.

Al met al veel tijd ook voor ons om dit recht te zetten. 

Ook gezien we nooit geen 2e HD TV ontvanger hebben gehad, nooit besteld, en ook overbodig zou zijn.

Gaarne zouden wij zien dat dit voor ons recht wordt gezet en we vertrouwen erop dat dit gaat lukken.

met vriendelijke groeten:

AJL Nijhof

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt en gegevens verwijderd

Hi @kpnfun33 Verwijder je persoonlijke gegevens uit je reactie. Dit is een openbaar forum. Het is een tip, kijk maar wat je ermee doet! Krijgt KPN daar straks ook nog de schuld van. 


We hebben een klacht over een HD TV ontvanger.

Ik betaal voor de HD TV ontvanger, en dat moet en is een gratis product!

We hebben heden maandag 10 juli  vanaf 09.33 u. tot ruim 11.00 u. met een medewerkster van Uw KPN aan de telefoon gezeten.

Dit om uit te zoeken waarom we extra € 5,00 p/maand betalen voor de HD TV ontvanger, nu blijkt dat er al lange tijd voor een 2e HD TV ontvanger wordt betaald. 

We hebben al sinds jaar en dag slechts 1 TV, zijn met ons beiden, hebben nooit een 2e ontvanger besteld! ook nooit aangevraagd en ook nooit ontvangen.

We zijn ter goeder trouw meerdere jaren geleden overgestapt van Ziggo naar KPN en nu de kosten erg hoog worden bekeken we de facturen eens en zien bij nadere bestudering dat we voor de HD TV ontvanger betalen terwijl iets verder staat dat het een gratis product is! dat is ons toen ook medegedeeld.                                       

Nu zouden we na ons telefoon gesprek met Uw collega,  welke weer overleg heeft gehad met haar andere collega en aangaf we inderdaad teveel betaald hebben al die jaren en we eigenlijk voor een restitutie in aanmerking komen maar dit niet durfde toe te zeggen en zouden maar een klacht indienen.

Al met al veel tijd ook voor ons om dit recht te zetten. 

Ook gezien we nooit geen 2e HD TV ontvanger hebben gehad, nooit besteld, en ook overbodig zou zijn.

Gaarne zouden wij zien dat dit voor ons recht wordt gezet en we vertrouwen erop dat dit gaat lukken.

met vriendelijke groeten:

AJL Nijhof

 

 

 


Hi @kpnfun33 Verwijder je persoonlijke gegevens uit je reactie. Dit is een openbaar forum. Het is een tip, kijk maar wat je ermee doet! Krijgt KPN daar straks ook nog de schuld van. 

Hoe verwijderen?

 


Hallo @kpnfun33 

 

Maak je ook gebruik van de opname mogelijkheid?

Dat is gratis bij 2 TV ontvangers maar kost € 4,99 extra bij 1 TV ontvanger.

Als je dat nu gebruikt houd er dan rekening mee dat al je opnames verdwijnen en je dan ook niet meer kan opnemen als je de 2de TV ontvanger verwijderd uit je pakket.
Als je de opname mogelijkheid wilt behouden kost dat € 4,99 per maand en ben je uiteindelijk € 0,01 per maand goedkoper uit.


Wat is de naam van het abonnement wat u heeft? Alles-in-1 Standaard? Of Alles-in-1 Instap? Of Internet en TV?


Internet en TV


Hallo @kpnfun33 

 

Maak je ook gebruik van de opname mogelijkheid?

Dat is gratis bij 2 TV ontvangers maar kost € 4,99 extra bij 1 TV ontvanger.

Als je dat nu gebruikt houd er dan rekening mee dat al je opnames verdwijnen en je dan ook niet meer kan opnemen als je de 2de TV ontvanger verwijderd uit je pakket.
Als je de opname mogelijkheid wilt behouden kost dat € 4,99 per maand en ben je uiteindelijk € 0,01 per maand goedkoper uit.

nee 


Internet en TV

Dit is een pakket met 2 TV ontvangers. 

Hoeveel TV ontvangers heeft u? En staat er echt 5 euro extra op de factuur? Word die 5 euro er daarna niet weer vanaf getrokken? 


Beste @kpnfun33, welkom! Ik zie dat er in april 2021 een extra tv-ontvanger en Ziggo Sport is aangevraagd. Sinds die tijd betaal je voor de extra ontvanger. Ik zie dat deze nu verwijderd is. Mocht je inderdaad aangeven dat deze nooit is gebruikt, dan kan ik 3 maanden 5 euro crediteren. Dat is het aantal maanden dat ik maximaal kan vergoeden. Vanuit ons houden we er rekening mee dat als er iets op de factuur niet correct is, de klant dit binnen uiterlijk 3 maanden bij ons meldt, zodat we het aan kunnen passen. Als je hiermee akkoord gaat, dan breng ik het op de volgende factuur in mindering.