Skip to main content

Betaal al jaren onterecht abonnementsgeld voor Netflix kan er niet vanaf komen, ik heb geen account en tocht staat deze op mijn factuur, hoe kom ik hier vanaf en krijg mijn geld terug ? 

Beste @Klanten normaal behandelen, wat vervelend! Ik zie dat je inderdaad twee en drie jaar geleden ook al over geschreven hebt op het forum. Naar aanleiding daarvan is er aangegeven dat je of kunt bellen met 0800-0402, óf jouw forumprofiel aan kunt vullen met je adres en klantnummer en dan in dit topic even laten weten dat je dat gedaan hebt. Helaas zie ik dat je daar beide keren niet op hebt gereageerd. Dat maakt het voor ons erg lastig om je verder te helpen. 

 

Vul alsnog gerust je profiel aan als je wilt dat we er naar kijken. 


Betaal al jaren onterecht abonnementsgeld voor Netflix kan er niet vanaf komen, ik heb geen account en tocht staat deze op mijn factuur, hoe kom ik hier vanaf en krijg mijn geld terug ? 

In die tijd kon je Netflix alleen nog via KPN factuur betalen en niet zoals nu maandelijks aan- of uitzetten. Derhalve zul je Netflix moeten opzeggen via Netflix zelf. Indien je daar geen account denkt te hebben dan zou ik me melden bij de Netflix desk en daar de situatie uitleggen.