Skip to main content

Mijn maandbedrag is weer omhoog gegaan. Nu zie ik aanbiedingen voor nieuwe klanten. Betalen trouwe klanten voor de aanbiedingen aan nieuwe klanten?

Mijn maandbedrag is weer omhoog gegaan. Nu zie ik aanbiedingen voor nieuwe klanten. Betalen trouwe klanten voor de aanbiedingen aan nieuwe klanten?

Simpel: JA ! Alle klanten betalen mee aan de totale kosten die KPN maakt, dit is een simpele economische wet die overal en altijd geldt.


Het enige wat je kunt doen, is kpn bellen en vragen welke korting je krijgt als je (opnieuw) een jaarcontract aangaat.


Ja @Johan1986 


Het enige wat je kunt doen, is kpn bellen en vragen welke korting je krijgt als je (opnieuw) een jaarcontract aangaat.

En dan betalen andere klanten indirect weer aan jouw korting mee en is de cirkel weer rond @Johan1986 

 


En zo betalen we allemaal voor elkaar 😊


Hallo @Johan1986 ,

 Ja, iedereen betaalt daar aan mee. Maar je kunt zelf ook profiteren van de nieuwste goedkopere tarieven. 

Want je kunt na afloop van jouw contractperiode jouw contract verlengen en dan ga je tegenwoordig automatisch over op KPN TV+.

Je kunt dan via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract), je gaat dan dus over op KPN (TV)+. Dan krijg je ook de nieuwe ontvanger. En mogelijk krijg je een tijdelijke korting, maar dat is afwachten. 

Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

Â