Skip to main content

Ik heb een abo voor internet en telefoon. Dat is inclusief de huur van een experia V10 modem.

Nu wil ik dat modem inleveren. Dat zou dan - redelijkerwijs -  betekenen dat de huur van dat modem in mindering wordt gebracht. Hoeveel bedraagt de huur van dat modem experia V10 modem?

In de winkel wisten ze het niet.

Hallo @ajmvdP ,

Je krijgt geen korting als je een eigen modem gebruikt. Er is ook geen aparte toeslag voor het huren van die V10, het is een onderdeel van jouw totale abonnement.
 

Het is verder ook niet mogelijk om jouw modem nu terug te sturen. Dat kan pas bij einde abonnement of als het modem door KPN wordt vervangen vanwege ouderdom. Maar dat laatste zal voorlopig niet gebeuren. 


Vroeger kon dat wèl @ajmvdP en @Noordzee toen ik een internetabo nam bij HetNet eind vorige eeuw kon ik kiezen voor met of zonder modem. Ik koos toen zonder modem en was een paar gulden per maand goedkoper uit.

Bij provider Freedom bestaat het nog wel, daar krijg je €2 korting per maand als je een eigen modem gebruikt.


Hallo @ajmvdP, welkom op de KPN community. Er is geen vermindering van het abonnementsgeld, als je jouw eigen modem gebruikt. Er is ook geen aparte toeslag voor het huren van die V10, het is een onderdeel van het totale abonnement.


Reageer